• انتشار: 1399/11/28 - 08:17
  • تعداد بازدید: 1019
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کریمی در جلسه مدیران مدارس استثنایی شهر تهران تاکید کرد:

دقت در اجرای فعالیت ها بر اساس شیوه نامه آموزشی،پرورشی و توانبخشی

جلسه مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری شهر تهران روز دوشنبه 27 بهمن ماه به صورت مجازی و وبینار برگزار شد.

4109.mp3 دقت در اجرای فعالیت ها بر اساس شیوه نامه آموزشی،پرورشی و توانبخشی
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آمورش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش  استثنایی شهر تهران، شهناز کریمی ضمن تسلیت شهادت امام هادی(ع) و فیوضات ماه رجب از فعالیت های مختلف آموزشی،تربیتی،ورزشی،مشاوره ای و توانبخشی مدارس در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه تقدیر و تشکر کردند.
وی نکاتی را پیرامون روان شناسی مدرسه و تاثیر آن در رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت  از جمله ؛حفظ احترام ،دوری از احساسات و افکار منفی رفع استرس ها ،تقویت رفتار سپاسگزاری و ایجاد خوشحالی و انتقاد از خود و بخشندگی در مقابل دیگران بیان نمود.
در ادامه مدیران مدارس استثنایی ارشاد،نظام مافی،ساریخانی،شهید محبی،مرکز اختلالات یادگیری شماره 3 و پیام نو گزارشی از فعالیت های مدارس خود از ابتدای سال تحصیلی جدید ارائه نمودند.
کرمی معاون آموزشی و پژوهشی نیز در خصوص شیوه نامه معلم نمونه،کارگاه های آموزشی اقدام پژوهی و جابربن حیان،ارزیابی مستمر مدیران و .. توضیحاتی دادند.
شیرمحمدی و یکه دهقان کارشناسان اداره نیز نکاتی پیرامون یاریگران زندگی،دانش آموزان فاقد تبلت و گزارش تهیه تبلت،دایره المعارف خیرین،جشنواره هرمدرسه یک سرود،جشن تکلیف استانی،مسابقات مشکات،فعالیت های تربیتی کانون فرهنگی تربیتی سبحان ،پویش ها و برنامه های تربیتی در اسفند ماه بیان کردند.
در پایان کریمی رئیس اداره مجددا بر اجرای دقیق شیوه نامه ها تاکید و ضمن بازخورد به ارائه گزارش مدیران مدارس و اشاره به فعالیت های ارزشمند آن ها از زحمات مدیران و همکاران  تشکر نمود.

 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4109
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید