• انتشار: 1398/09/05 - 12:42
  • تعداد بازدید: 456
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

دوره آموزشی ضمن خدمت بازی درمانی ویژه آموزگاران مدارس استثنایی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت "بازی درمانی" ویژه آموزگاران مدارس استثنایی خبر داد.

2205.mp3 دوره آموزشی ضمن خدمت بازی درمانی ویژه آموزگاران مدارس استثنایی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت "بازی درمانی" ویژه آموزگاران مدارس استثنایی خبر داد.


خوشبخت با اشاره به اهمیت بازی و تاثیر آن در رشد جسمی ، ذهنی و عاطفی  دانش آموزان ، اصول و مبانی نظری و عملی بازی درمانی ، تکنیکهای درمانی  ، اهمیت بازی و اجتماعی شدن کودکان و کاربرد های مختلف بازی در درمان کودکان را اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.



وی افزود : مباحث مطرح شده در این دوره شامل تعاریف و دیدگاههای مختلف در بازی درمانی،  اهمیت بازی و نقش آن در دوران کودکی ،  سیر درمانی*بازی درمانی ، ملاحضات نظری در شکل دادن بازی درمانی با کودکان استثنایی، روش های مختلف بازی درمانی و کاربردهای مختلف بازی در درمان کودکان بود.



گفتنی است این دوره آموزشی با شرکت 95 نفر  از آموزگاران مدارس استثنایی (در تمام گروههای معلولیت) به مدت (20) ساعت در آموزشگاه غلامرضا مردانی آذری به مدرسی حمیده فیروزان و کبری محمدپور در هفته آخر آبان ماه برگزار گردید.


همچنین در پایان دوره همکاران بصورت گروهی بازی طراحی و اجرا کردند و ضمن بازدید از اتاق بازی آموزشگاه ، توضیحات لازم در خصوص چگونگی کار در اتاق بازی ارائه گردید.







  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2205
کلمات کلیدی