• انتشار: 1402/04/20 - 08:38
  • تعداد بازدید: 570
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با حضور مدیران مدارس استثنایی سراسر استان؛

دومین جلسه ستاد پروژه مهر برگزار شد

7126.mp3 دومین جلسه ستاد پروژه مهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان، صبح امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ دومین نشست ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان با حضور مدیران مدارس به صورت حضوری و مجازی در محل سالن اجتماعات اداره برگزار گردید.

در این نشست که با هدف اصلاح و بهسازی فرایندها در ابعاد فضا، تجهیزات، نیروی انسانی و سایر موارد مرتبط با پروژه مهر برگزار شد ابتدا خانم سرابندی به عنوان دبیر ستاد ضمن تشریح و تببین آیین نامه ستاد پروژه مهر درخصوص برنامه ریزی و چالش های پیش روی در آغاز سال تحصیلی جدید و پیگیری امورات مربوطه توضیحاتی را ارائه نمود. در ادامه این نشست خانم خمری مدیر آموزشگاه نگین شهرستان زابل به نمایندگی از حوزه سیستان، آقای رودینی معاون آموزشگاه نیایش ایرانشهر به نمایندگی از قطب ایرانشهر، آقای امیری‌نیا مدیر آموزشگاه هدایت چابهار به نمایندگی از قطب چابهار و برخی مدیران حاضر در جلسه در مورد برخی مشکلات و چالش ها برای فرایند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و همچنین آقای مهران و آقای سرگزی به عنوان روسای کارگروه های پروژه مهر در خصوص فرآیند ثبت نام دانش آموزان، رعایت موارد ایمنی، آماده سازی و مناسب سازی فضای آموزشگاه و تکمیل و تجهیر امکانات و مستندسازی جهت استقبال از دانش آموزان نکاتی را ارائه نمودند.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشکر از زحمات کادر اجرایی مدارس، پروژه مهر را بازنمایی از فعالیت ها و کارهای یک آموزشگاه دانست و افزود: دستور العمل و فعالیت های پیش بینی شده در ستاد پروژه مهر به گونه طرح ریزی شده است که اگر به درستی اجرا گردد فرآیند کار مدیر مدرسه را در طول سال تحصیلی تسهیل می نماید. ذبیح الله اللهی افزود: با توجه به بازدیدهای سازمانی سال گذشته از ستاد پروژه مهر بازخورد بسیار مثبتی از این نظارت ها به مجموعه آموزش و پرورش استثنایی دریافت شد و استان ما مورد تقدیر قرار گرفت که نتیجه خلاقیت، تلاش و کوشش شما همکاران عزیز در سطح آموزشگاه است. اللهی ضمن اشاره به تکریم ارباب رجوع نیز افزود: ما در مجموعه با والدینی سروکار داریم که با توجه به شرایط دارای نیاز ویژه فرزندان خود با دنیایی از مشکلات مواجه هستند که می طلبد تا کادر اجرایی مدارس با سعه صدر بیشتری با والدین برخورد نمایند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,سیستان و بلوچستان
  • کد خبر : 7126
کلمات کلیدی
حسین محمدی

حسین محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید