• انتشار: 1400/07/06 - 12:58
  • تعداد بازدید: 971
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به منظور بررسی راهکارهای بازگشایی مدارس

دومین جلسه عمومی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان قزوین برگزار شد

به منظور بررسی راهکارهای بازگشایی مدارس، دومین جلسه عمومی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان قزوین برگزار شد.

5162.mp3 دومین جلسه عمومی مدیران مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان قزوین برگزار شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی قزوین، احمدی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان قزوین با استناد به مطالعات انجام شده توسط مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و نیز پژوهش های ارگان علمی – فرهنگی سازمان ملل متحد  "یونسکو" ؛ آسیب های آموزش های مطلق مجازی را تشریح و پیامدهای منفی حاصل از آن را برشمرد.

وی ضرورت آموزش های حضوری برای دانش آموزان با نیازهای ویژه را به دلیل دریافت خدمات توانبخشی و آموزشی در سنین طلایی ، با اهمیت تر و بر تمهید مقدمات فوری برای حضور دانش آموزان در مدارس بر اساس شیوه نامه های ابلاغی تأکید نمود.

دکتر بابایی معاون اداره با تشریح شیوه نامه های بازگشایی شامل پروتکل 06 ، الگوهای تربیتی و استلزامات بازگشایی به تقسیم بندی آمار مدارس با آمار کمتر و بیشتر از 50 نفر اشاره و اقتضائات بازگشایی را بر مبنای شیوه نامه های ابلاغی پرداختند.

تعیین اولویت های آموزشی و توانبخشی دانش آموزان در بازگشایی ، پوشش سرویس ایاب و ذهاب ، اقناع سازی والدین ، شناسایی و ترغیب معلمانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند ، اعلام نواقصی کتب درسی دانش آموزان ، اهتمام در حفظ و نگهداری تجهیزات و فضاها ، شناسایی و رفع مشکلات سامانه سیدا از جمله مباحث مطروحه توسط کارشناسان و مدیران در این جلسه بود.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5162
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید