• انتشار: 1398/12/20 - 08:32
  • تعداد بازدید: 493
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

دومین دوره ضمن خدمت بریل آموزی در تبریز

مریم خوشبخت : نهضت بریل آموزی را در کنار نهضت زبان اشاره ، همچنان پیگیری خواهیم کرد.

2641.mp3 دومین دوره ضمن خدمت بریل آموزی در تبریز

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از برگزاری دومین دوره ضمن خدمت با عنوان « بریل آموزی » در شهر تبریز خبر داد.


خوشبخت گفت : در راستای سیاستهای سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مبنی بر تربیت معلمان با مهارتهای چندگانه و با توجه به کاهش تعداد معلمان متخصص در آموزش خط بریل و آموزش ایشان به دانش تخصصی در این حوزه، معاونت آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اقدام به برگزاری نهضت آموزش خط بریل در سطح کشور در آذر ماه سال جاری نموده است.



خوشبخت با تاکید بر اینکه نهضت بریل آموزی را در کنار نهضت زبان اشاره ، همچنان پیگیری خواهیم کرد تصریح کرد : این دومین دوره ضمن خدمت آموزش خط بریل است که در تبریز با حضور 60 نفر از همکاران آموزشی مدارس استثنایی استان به میزبانی مجتمع آموزشی غلامرضا مردانی آذری ناحیه یک تبریز در روزهای پنجشنبه بهمن ماه برگزار گردید.



گفتنی است دراین دوره آموزشی ، فاطمه ملکی و مهدی رفعتی به عنوان مدرس به مدت سه روز به تدریس تئوری و عملی خط بریل پرداخته و در حین برگزاری تمرینات مربوطه ارزشیابی مستمر از شرکت کنندگان به عمل آوردند.




 


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2641
کلمات کلیدی