• انتشار: 1399/01/25 - 09:08
  • تعداد بازدید: 517
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مازندران

دومین نشست اعضای ستاد طرح سنجش سلامت بدو ورود به دبستان استان انجام شد

با حضور دبیر اجرایی طرح ملی سنجش سلامت بدو ورود به دبستان و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان

2733.mp3 دومین نشست اعضای ستاد طرح سنجش سلامت بدو ورود به دبستان استان انجام شد

 به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران دومین نشست اعضای طرح سنجش سلامت بدو ورود به دبستان استان با حضور دبیر اجرایی و رئیس اداره استثنایی استان در سالن اجتماعات اداره برگزار گردید . این جلسه که به منظور اتخاذ  و تبیین سیاست های اجرای طرح سنجش در سال تحصیلی جدید برگزار گردید ، راهکارهای اجرایی این طرح مورد بازبینی  و نقد قرار گرفت .


در همین راستا دبیر اجرایی طرح ملی سنجش سلامت بدو ورود به دبستان و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش در قالب برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای سنجش، ایجاد امکانات و تسهیلات، انجام هماهنگی لازم با واحد های مرتبط طرح در استان از جمله معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان   ان شاالله کار خود را آغاز می کند . سید حسین قاسمی  در ادامه گزارشی از اجرای برنامه سنجش سال گذشته و چگونگی اجرا ی طرح و تعداد پایگاه ها در سال جدید مطالبی را ارائه کرد.


وی تصریح کرد: اعضای این ستاد در زمان اجرای برنامه سنجش لازم است در فرآیند اجرای سنجش به برنامه ریزی، زمان بندی و ارزیابی این طرح مهم دقت کنند تا شرایط مناسب در پایگاه های سنجش برای نوآموزان و والدین و مجریان این طرح فراهم آید.


قاسمی  یاد آور شد: برای نیروی انسانی مجری این برنامه مهم در مازندران  نیز تدابیر جدیدی اتخاذ شده و دوره های آموزشی، تخصصی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از جمله بینایی، شنوایی، گفتاری با هدف سنجش دقیق نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در این استان برگزار خواهد شد.


.در این نشست کارشناسان مربوطه با ارائه نظرات  خود برای اجرای طرح سنجش نکاتی را بیان داشتند


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2733
کلمات کلیدی