• انتشار: 1402/02/09 - 10:45
  • تعداد بازدید: 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با مدیر آموزش وپرورش شهرستان مرزی نهبندان

در دیدار رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با مدیر آموزش وپرورش شهرستان مرزی نهبندانسیاست های سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به ابتدایی تشریح شد.

6786.mp3 دیدار رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با مدیر آموزش وپرورش شهرستان مرزی نهبندان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی ، در این دیدار آقای ماندگاربا اشاره به ارتقاء مراکز مشکلات ویژه یادگیری به مراکز جامع سنجش، تشخیص،توانبخشی و مداخله به هنگام ، خاطر نشان کرد: انجام طرح سنجش در این مقطع زمانی باعث مداخله بهنگام برای نو آموزانی که نیاز به مداخله و اقدامات درمانی دارند، بسیار با اهمیت می باشد،وی بر این نکته تاکید نمود انجام طرح سنجش در خرداد ماه سال آتی باید به پایان برسد، تا انشاالله بتوان از نتایج طرح سنجش در فرصتی مناسب و مقتضی در جهت برنامه ریزی مطلوب بهره مند شد.
وی یادآورشد طرح سنجش نوآموزان از سال تحصیلی آتی از اوایل مهرماه سال ۱۴۰۲ آغاز خواهد گردید ومراکز مشکلات ویژه یادگیری مراکز دائمی سنجش نوآموزان خواهند بود.
در ادامه جوادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهبندان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این دیدار آمادگی خود را جهت حمایت از مراکز آموزشی با نیاز ویژه و مرکز مشکلات ویژه یادگیری آفتاب، اعلام نمود.
وی ابراز امیدواری نمود با توجه به انجام طرح سنجش در این مقطع زمانی مشکلات دانش آموزانی که نیاز به مداخله بهنگام دارند به حداقل برسد.
حضور در جمع همکاران مرکز امام علی (ع)و همچنین بازدید از مرکز مشکلات ویژه یادگیری آفتاب، از دیگر برنامه های امروز بود.
روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی
@skh_est

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6786
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید