• انتشار: 1400/12/22 - 09:34
  • تعداد بازدید: 1067
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مازندران صورت پذیرفت؛

دیدار صمیمانه وزیر آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان با نیاز های ویژه مازندرانی

در حاشیه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مازندران ملاقات صمیمی وزیر آموزش و پرورش، با جمعی از دانش آموزان با نیازهای ویژه مازندران در سالن اجتماعات شهدای دانش آموزی شهرستان ساری برگزار شد.

5820.mp3 دیدار صمیمانه وزیر آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان با نیاز های ویژه مازندرانی

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران، در  حاشیه برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به استان مازندران  دیدار صمیمانه   وزیر آموزش و پرورش با تعدادی از دانش آموزان با نیازهای ویژه  انجام گرفت.

دانش آموز نابینا زهرا قاسمی حافظ کل قرآن و دانش آموز ابوالفضل حسین پور دانش آموز نابینا و نماینده مجلس دانش آموزی کشور در این دیدار به نمایندگی از سایر دانش آموزان کشور طی سخنانی با وزیر آموزش و پرورش به بیان  احساسات و طرح مسائل و مشکلات  مربوط به دانش آموزان با نیازهای ویژه  پرداختند.

 وزیر آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع این دانش آموزان گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی باید با اولویت و جدیت بیشتری مسائل این دانش‌آموزان را پیگیری کند و در این مسیر آموزش و پرورش از هیچ حمایت و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است این دیدار که درحاشیه سفر وزیر به مازندران و دیدار با نخبگان آموزش و پرورش در اردوگاه شهدای دانش آموزی شهرستان ساری انجام پذیرفت، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران،  رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران و تعدادی از مدیران و همکاران مدارس استثنایی نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5820
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید