• انتشار: 1399/11/28 - 13:35
  • تعداد بازدید: 987
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

راهیابی طرح همکار آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی کشور

نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی کشور به منظور شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان؛ ایجاد انگیزه و بستر مناسب برای بروز ایده‌های خلاقانه‌، پرورش حس اعتماد به ‌نفس و خودباوری، بهره‌گیری از ایده‌های ناب در حل مسائل و مشکلات موجود، تقویت توان ارائه مطالب و یافته‌ها در مجامع و رقابت‌های علمی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی؛ در سطح کشور برگزار شد.

4110.mp3 راهیابی طرح همکار آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان به مرحله نهایی نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی کشور
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان اظهار کرد:  در مرحله اول، 8000 ایده  شرکت داده شد. که حدود 1000 ایده  به مرحله دوم راه یافت.در مرحله دوم داوری جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی نیز با شرکت حدود ۱۰۰۰ ایده در ۸ گروه تخصصی پایان یافت و نفرات برگزیده مرحله نهایی مشخص شدند.
 
خلیل رنجبر با اشاره به اینکه همکار گرامی جناب آقای اقبال خانی از مرکز متوسطه حرفه ای نوآوران سنندج، با دو طرح «مقاله پژوهشی همراه با نمایشگاه با موضوع تاثیر مهارت آموزی بر عزت نفس شادکامی دنش آموزان با نیاز های ویژه» و « طرح درس تصویری» را ارائه داد؛ افزود:  این دو طرح  در نخستین جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کار آفرینی کشور شرکت داده شد. که در مرحله دوم این جشنواره جزء طرح های برگزیده انتخاب شد و به مرحله نهایی  کشوری راه یافت.
 
در پایان ضمن تبریک این موفقیت، به همکار محترم آقای اقبال خانی، از زحمات و تلاش های همکاران و  معلمان مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان  در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.
 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4110
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید