• انتشار: 1399/04/11 - 12:37
  • تعداد بازدید: 861
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
خوزستان

روزهای خوب در انتظار دانش آموزان استثنایی شهرستان های اهواز، باوی، کارون و بهبهان

روز شنبه 7 تیرماه علی ممبینی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی با مهندس قربانی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس دیدار کرد.

3208.mp3 روزهای خوب در انتظار دانش آموزان استثنایی شهرستان های اهواز، باوی، کارون و بهبهان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در این دیدار علی ممبینی با قدردانی از زحمات بی دریغ مجموعه نوسازی از مدارس استثنایی استان، گزارشی از توسعه آموزش و پرورش استثنایی ارائه کرد.

 وی در این گزارش به عزم این اداره برای توسعه ی کلاس ها و مدارس استثنایی در مناطق محروم مینوشهر ، خیرآباد و دودانگه بهبهان، قلعه تل، چمگلک اندیمشک، دارخوین شادگان و ناحیه 4 اهواز اشاره نمود و اعلام کرد در راستای توسعه ی عدالت آموزشی امسال بنا داریم آموزش استثنایی را در مناطق محروم توسعه دهیم و در این راستا نیازمند حمایت همه ی دستگاه ها از جمله نوسازی هستیم.

ممبینی در ادامه از مشکلات دانش آموزان استثنایی شهرستان های باوی و کارون ، ناحیه چهار اهواز در داشتن فضای استاندارد مناسب و مستقل سخن گفت و خواستار مساعدت نوسازی در تحویل پروژه های در دست اقدام این شهرستان ها شد.

 در ادامه مهندس قربانی خدمت به دانش آموزان استثنایی را خداپسندانه و خیرخواهانه دانست و از پیگیری های انجام گرفته در خصوص پروژه های دانش آموزان استثنایی سخن گفت و با اظهار خرسندی از کارهای انجام شده در خصوص توسعه مدارس استثنایی اعلام کرد خوشبختانه کسری اعتبار مدارس در حال ساخت باوی ، کارون ، ناحیه 4 و ناحیه یک و سالن ورزشی باغچه بان بهبهان توسط خیرین، دولت و بنیاد برکت تامین شده و امیدوارم به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه ها باشیم .

وی در این دیدار اظهار امیدواری کرد تا پایان سال 99 عمده ی این پروژه ها تحویل دانش آموزان استثنایی گردد تا شاهد لبخند رضایت دانش آموزان استثنایی این شهرستان ها باشیم

در این جلسه اظهار امیدواری شد که تا قبل از شروع سال تحصیلی سالن ورزشی و محوطه سازی  مدرسه باغچه بان بهبهان ، تا پایان آبان ماه مدرسه باوی و تا پایان آذر ماه مدرسه کارون به بهره برداری  برسند ، پروژه های ناحیه چهار و ناحیه یک نیز در اولویت های بعدی است که پیش بینی می گردد تا قبل از شروع سال تحصیلی1400 تحویل آموزش و پرورش استثنایی گردد .

در پایان این مراسم علی ممبینی ضمن اهدای لوح تقدیر دکتر حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از زحمات مهندس قربانی تقدیر و تجلیل نمود .





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3208
کلمات کلیدی