• انتشار: 1398/07/03 - 09:50
  • تعداد بازدید: 445
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

زنگ بازگشایی مدارس استثنایی استان با حضور شهردار کرمان در مدرسه مریم نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ بازگشایی مدارس استثنایی استان در مدرسه مریم با حضور شهردار کرمان و جمعی از مسئولان نواخته شد

2016.mp3 زنگ بازگشایی مدارس استثنایی استان با حضور شهردار کرمان در مدرسه مریم نواخته شد


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمان؛ سید مهران عالم زاده شهردار کرمان در این مراسم گفت: افتخار می کنم آغاز سال تحصیلی را در خدمت دانش آموزان با نیاز های ویژه هستم چراکه خدمت به این عزیزان در راستای خدمت به تمامی افراد جامعه است.


وی با اشاره به تشکیل شورای مناسب سازی شهر کرمان در دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی در شهر، فضاهای عمومی و پارکها در زمینه مناسب سازی ویزه معلولین صورت گرفته است.


عالم زاده خدمت در مدارس استثنایی را توفیق الهی دانست و خاطر نشان کرد: خدمت به این انسان های بزگ و عزیز توفیق شما بزگواران شده است که نصیب هر کسی نمی شود.


شهر دار کرمان از مناسب سازی محیط و طراحی و زیبا سازی مدارس استثنایی شهر کرمان با همکاری شهرداری خبر داد و افزود: در حال حاضر فضای سبز مدرسه نابینایان جابر در حال زیباسازی و آماده سازی است.


برپایه این گزارش؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ بازگشایی مدارس استثنایی استان در مدرسه مریم با حضور شهردار کرمان، معاونین شهردار، شهردار منطقه 3 کرمان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از مسئولان  نواخته شد.


 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2016
کلمات کلیدی