• انتشار: 1398/08/16 - 17:10
  • تعداد بازدید: 425
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تبریز

ساخت مدرسه 10 کلاسه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه " مهر مادر" در تبریز

ساخت مدرسه 10 کلاسه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه " مهر مادر" توسط خیر مدرسه ساز و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس استان کلنگ زنی شد.

2133.mp3 ساخت مدرسه 10 کلاسه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه " مهر مادر" در تبریز


به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی؛ یک باب مدرسه 10 کلاسه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه " مهر مادر" توسط خیر مدرسه ساز مرحومه "الحاجیه اقدس معین شقاقی" در زمین به مساحت دو هزار و 553 مترمربع در ناحیه 2 تبریز با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل آموزش و پرورش و اداره نوسازی مدارس استان کلنگ زنی شد.


جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این آیین گفت: انسان شجاع انسانی است که بتواند با شکستن غرور خود دستان انسان های خیر، خوب و فداکار را ببوسد و خیرین با کارهای خیر خودشان امنیت، پیشرفت و آینده کشور را تضمین می کنند.


بر اساس این گزارش، مرحومه الحاجیه خانم معین شقاقی که از بانوان خیر مدرسه ساز استان بود که چندین مدرسه برای کودکان استثنایی به یادگار گذاشته و علاقه خاصی به ساخت مدرسه به این کودکان محروم از تحصیل داشت.


برای احداث این مدرسه 10 کلاسه ۲8 میلیارد ریال هزینه پیش بینی شده است که در زمینی به مساحت 2 هزار و 553 متر مربع ساخته می شود.


گفتنی است مساحت کلاس های درسی 500 متر مربع در فاز اول، مساحت مرکز توانبخشی 450 متر مربع در فاز دوم و مساحت خانه مجمع خیرین تبریز 350 متر مربع در فازهای بعدی برای ساخت در نظر گرفته شده است.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2133
کلمات کلیدی