• انتشار: 1400/03/29 - 08:25
  • تعداد بازدید: 1047
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

سنجش دانش‌آموزان، فرآیندی حساس، ضروری و لازم است

محمد اعتدادی گفت: تمام شاخص های ما در طول سال تحصیلی برگرفته از پایگاه های سنجش است و رشد شاخص های علمی و آموزشی از همین پایگاه های سنجش نشأت می گیرد.

4687.mp3 سنجش دانش‌آموزان، فرآیندی حساس، ضروری و لازم است

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل  از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه ستاد طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۴۰۰ استان ضمن تشکر از همکاری استانداری اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وکاشان و اداره کل بهزیستی استان اصفهان، اظهار داشت: آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان علیرغم تشکیل این جلسه از مدت‌ها قبل اقدامات خود را آغاز کرده و به محض اعلام وزارت آموزش و پرورش، آماده هستیم  بدون کمترین مشکل، نارسایی و تجهیزات اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم.

وی افزود: در سنوات گذشته استان اصفهان جایگاه خوبی در بین استان‌های دیگر از نظر سنجش پیش دبستانی‌ها و بدو ورودیها داشته که امیدوارم با همت و تلاش همه جانبه اعضای این ستاد بتوانیم جایگاه مناسب خود را حفظ کنیم.

اعتدادی خاطرنشان کرد: تابستان زمان تعطیلی برای آموزش و پرورش نیست، کارمندان اداری آموزش و پرورش و کادر اجرایی مدارس در این فصل بایستی خود را برای پروژه مهر آماده کنند که راه اندازی و بازگشایی دوباره پایگاه های سنجش یکی از اقداماتی است که در قالب پروژه مهر و برای شروع سال تحصیلی جدید انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: فرآیند سنجش دانش‌آموزان پیش دبستانی‌ و بدو ورود یکی از اقدامات موثر این پروژه است که امیدوارم با حمایت استانداری و هماهنگی بین دستگاهی انجام شود تا این فرآیند حساس، ضروری و لازم به طور کامل انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تمام شاخص های ما در طول سال تحصیلی برگرفته از پایگاه های سنجش است و رشد شاخص های علمی و آموزشی از همین پایگاه های سنجش نشأت می گیرد که با همتی که از دوستان سراغ دارم مطمئناً جایگاه خوبی را به دست می‌آوریم.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4687
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید