• انتشار: 1396/12/20 - 11:20
  • تعداد بازدید: 661
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سيدحسين قاسمي، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران شد

با حکم سید علی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و با حضور معاون آموزش ابتدایی و معاون هماهنگی، سید حسین قاسمی رییس آموزش و پرورش استثنایی مازندران شد.

823.mp3 سيدحسين قاسمي، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، سید عیسی میرشفیعی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در مراسم اهداي حكم به قاسمي، با  بیان اینکه مدارس استثنایی نیاز به رسیدگی و توجه ویژه دارند، اظهار داشت: با توجه به برخی محدودیت های اقتصادی و مالی، کارها به نوع مدیریت ربط داشته و اینکه چطور و با چه نگاهی مشکلات را حل کنیم.


وي هدف آموزش و پرورش را خدمت رسانی مطلوب به دانش آموزان دانست و خاطر نشان كرد:  نگاه حرفه ای و تخصصی به حوزه استثنایی امری مهم است  که با بکار گیری نیروهای مجرب و همکاری سازنده می شود به حل مشکلات پیش رو پرداخت.


میر شفیعی با بیان اینکه ۶۰ درصد نیروهای آموزش و پرورش استثنایی بالای ۲۰ سال سابقه کاری دارند یادآور شد: آموزش و پرورش استثنایی با مدیریت بر نوع کارکرد و  با مستند سازی و به کارگیری تجربیات نیروهای با سابقه می تواند  رشد آموزشی مطلوب را برای نیروهای جوان تر مهیا کند.


 وی مستند سازی تجارب معلمان با سابقه  در  آموزش و پرورش استثنایی را امری ضروری دانست و متذکر شد: ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش استثنایی باید طوری مدیریت شود که شکاف بین  نیروها رعایت شده و تجربیات به  نسل جدید معلمان منتقل شود. اگر تعامل بین این نیروها ایجاد شود انتقال تجربه ها به راحتی اتفاق می افتد.


این مسئول ادامه داد: در حوزه استثنایی دارای نیروهای توانمندی هستیم که استفاده از روال کار ارزنده این نیروها منجر به زنده نگه داشتن تجارب می شود.


وی در پایان تأکیدکرد: همدلی، همراهی، عطوفت و پشتیبانی عوامل مهمی هستند که طراوت خاصی را به کار کردن در این حوزه می بخشند.




قاسمي: توانمندی نیروی انسانی جزو اولویت کار است


سيدحسين قاسمي، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران نیز با قدردانی از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش گفت: این جلسه به منزله ی کلاسی است که یک نماینده دارد و بنده به عنوان نماینده همکاران هستم .


سید حسین قاسمی تعداد نیروهای این حوزه را بالغ بر هزار نیرو ذکر کرد و بیان داشت: دانش آموزان استثنایی مظلوم ترین افراد در جامعه هستند. با یاری خداوند برای این بچه ها کار می کنیم و امیدوارم این امانت را به درستی به نفر بعدی محول کنیم.


وی کارکنان حوزه استثنایی را دلسوز ترین و متخصص ترین  افراد در آموزش و پرورش دانست و افزود: امیدوارم  با توانمندی که در همکاران این حوزه هست بتوانیم از حقوق حقه ی دانش آموزان دفاع کنیم و آنچه حق این دانش آموزان است با خدمات عالی به آنها ارائه دهیم.

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 823
کلمات کلیدی