• انتشار: 1396/07/29 - 09:22
  • تعداد بازدید: 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در روز ملي پارالمپيك صورت گرفت؛

شركت 800 دانش آموز زنجاني در پياده روي و مراسم روز ملي پارالمپيك

به مناسبت روز ملي پارالمپيك حدود 800 دانش آموز با نيازهاي ويژه استان زنجان در پياده روي شركت كرده و اين روز را با حضور مسئولان استاني و آموزش و پرورش گرامي داشتند.

499.mp3 شركت 800 دانش آموز زنجاني در پياده روي و مراسم روز ملي پارالمپيك


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل، اين دو مراسم در تاريخ هاي 25 و 26 مهرماه با حضور فرماندار، نايب رئيس شوراي شهر، رئيس اداره بهزيستي، رئيس آموزش و پرورش استثنايي استان و تعداد ديگري از مسئولان استاني برگزار شد.



مراسم پياده روي با حضور 500 دانش آموز با نيازهاي ويژه روز 25 مهر با حضور بیات فرماندار شهر زنجان، فریقی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، منافی رئیس اداره بهزیستی شهر زنجان، مرادخانی نایب رئیس شورای شهر زنجان و تعدادی از مسئولین استانی در سالن هیات جانبازان و معلولین برگزار شد.



بيات، فرماندار زنجان در اين برنامه گفت: تمامی مسئولین به خصوص شهرداریها بايد در فراهم نمودن فضاهای مناسب جهت حضور معلولین در جامعه کوشا باشند.



مراسم گرامي داشت روز ملي پارالمپيك هم با حضور همين ميهمانان 26 مهر و شركت 300 دانش آموز برگزار شد كه سهیلا فریقی رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش آموزان و اولیاء آنان در مراسم از هیات جانبازان و معلولین نیز  به جهت همکاریهای صمیمانه در برگزاری مراسمات مشترک قدردانی نمود .



مرادخانی نایب رئیس شورای شهر زنجان از اقدامات انجام شده در شوراي شهر برای مناسب سازی جهت حضور سهل و راحت معلولین در سطح شهرگفت و افزود: این اقدامات حتما در شورای پنجم با توان بیشتر پیگیری خواهد شد.



در ادامه این مراسم دانش آموزان با اجرای حرکات نمادین ورزشی مهارتهای خود را به نمایش گذاشتند و در پایان مراسم به تمامی شرکت کنندگان از طرف هیات جانبازان و معلولین هدایایی با آرم پارالمپیک اهدا شد.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 499
کلمات کلیدی