• انتشار: 1397/05/03 - 08:27
  • تعداد بازدید: 1411
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شروع نوبت گیری سنجش کودکان پیش دبستانی در استان مركزي

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از شروع نوبت گیری سنجش کودکان پیش دبستانی در پایگاه های سنجش استان خبر داد.

1137.mp3 شروع نوبت گیری سنجش کودکان پیش دبستانی در استان مركزي

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمود عسکری اظهارکرد: با توجه به اتمام سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در پایگاه های سنجش شهرهای خمین، محلات ، دلیجان، شازند، خنداب، فراهان، آشتیان، کمیجان و تفرش ، سنجش کودکان پیش دبستانی در این پایگاه های درحال انجام می باشد.


وی اظهار داشت : در پایگاه های سنجش شهرهای اراک و ساوه نیز نوبت گیری سنجش کودکان پیش دبستانی آغاز شده است و مدارس و مراکز پیش دبستانی می توانند جهت تعیین  زمان سنجش کودکان به سامانه سنجش مراجعه نمایند.  


 دبیر اجرایی طرح سنجش استان مرکزی اعلام کرد : تا کنون افزون بر 673 کودک پیش دبستانی مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند که از این تعداد 486 نفر از پایگاه اولیه به مراکز پیش دبستانی معرفی شده و 187 نفر جهت در حال گذراندن مراحل ارزیابی های تخصصی می باشند.


عسکری خاطر نشان کرد : در حال حاضر 19 پایگاه سنجش اولیه در استان فعال می باشد و در کلیه پایگاه های سنجش  همچنان امکان نوبت گیری جهت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان مقدور بوده و ضروری است مدیران محترم مدارس ضمن توجه ویژه به این موضوع از انجام سنجش کلیه نوآموزان ثبت نام شده در مدرسه اطمینان حاصل نمایند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1137
کلمات کلیدی