• انتشار: 1400/03/03 - 09:42
  • تعداد بازدید: 1039
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی:

شروع کارگاه های بازآموزی عوامل اجرایی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

مهدی قاسمی پور: ارزیابی کودکان بدو ورود به دبستان در پایگاههای سنجش از پایه های مهم جایدهی کودک در نظام تعلیم و تربیت می باشد.

4556.mp3 شروع کارگاه های بازآموزی عوامل اجرایی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با اعلام این خبر افزود: در این کلاس ها تعداد  567 نفر در مشهد تحت بازآموزی غربالگری بینایی، غربالگری شنوایی و آمادگی تحصیلی قرار می گیرند.

مهدی قاسمی پور افزایش ضریب اطمینان در خصوص نتایج ارزیابی و قضاوت را از جمله موارد ضروری جهت تشکیل کلاسها دانست و افزود:  ارزیابی کودکان بدو ورود به دبستان در پایگاههای سنجش از پایه های مهم جایدهی کودک در نظام تعلیم و تربیت می باشد. وی گفت  جهت اجرای هر چه مطلوب تر طرح سنجش ادامه این کارگاه ها جهت عوامل اجرایی پایگاه های اولییه شهرستان ها  از 2 خردادماه به مدت  یک هفته  برگزار  می گردد.

قاسمی پور از برگزاری  کلاس های آموزشی آزمونگران تخصصی هوش، آزمونگران تخصصی بینایی، شنوایی، اختلالات رفتاری (اوتیسم)، کاردرمانگر، فیزیوتراپ و  همچنین مسئول و منشی پایگاه های اولیه و تخصصی در نیمه دوم خردادماه خبر داد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4556
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید