• انتشار: 1400/12/01 - 14:35
  • تعداد بازدید: 1200
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرکت 1054دانش آموز دختر و پسر مدارس استثنایی لرستان در طرح سودای بندگی

طرح سودای بندگی با هدف آموزش عملی وضو و نماز دانش آموزان، با همکاری90 نفر از معلمان و با حضور1054 نفر از دانش آموزان بصورت حضوری و مجازی درمدارس استثنایی لرستان برگزار گردید.

5754.mp3 شرکت 1054دانش آموز دختر و پسر مدارس استثنایی لرستان در طرح سودای بندگی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان، امیراسماعیلی رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اشاره به اهمیت آشنایی دانش آموز با نماز و احکام دین اظهار داشت: به منظور نهادینه ساختن فرهنگ نماز، طرح سودای بندگی با هدف آموزش عملی  وضو و نماز دانش آموزان، با همکاری  90 نفر از معلمان  به عنوان مجریان طرح و با حضور 1054 نفر از دانش آموزان ابتدایی درمدارس استثنایی لرستان  اجرا گردید .

وی افزود: در این طرح  30 مدرسه و 952 دانش آموز پایه اول تا پنجم و 102  دانش آموز پایه ششم حضور داشتند که با کمک معلمان خود درفضای مجازی و حضوری با وضو و نماز به صورت عملی آشنا شدند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان درخصوص نحوه آموزش دانش آموزان در این طرح تاکید کرد: در اجرای این برنامه معلمان با توجه به تفاوت ظرفیت‌ها، استعدادها، نیازها و خواسته‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه متناسب با محدودیت های هر یک از گروه های معلولیتی آموزش های عملی و تئوری نماز را با همراهی خانواده ها در فضای مجازی با کمک فیلم و تصویر و انواع انیمیشن ها و کلیپ های آموزشی به دانش‌آموزان توضیح داده و اجرا کردند و پس از آن نیز دانش‌آموزان با راهنمایی والدین سعی در اجرای صحیح آن داشتند.

اسماعیلی  درپایان ضمن تشکر از مجریان طرح گفت: امیدورام با اجرای این طرح گامی در اشاعه فرهنگ نماز، اقامه وبرپایی نماز، تقویت انس با قرآن وعترت و اجرای صحیح احکام توسط دانش آموزان برداشته باشیم .

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5754
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید