لیست اخبار صفحه :93
روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند
روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد:

روحانی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای عنوان کرد: مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی، پشتیبانی و توسعه جغتای گفت:مدارس استثنایی در هر شهری نماد عدالت آموزشی و تربیتی هستند و توجه به دانش آموزان در مناطق کم جمعیت و محروم نشان دهنده نگاه مثبت مسئولین به این گروه از دانش آموزان است.

105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد
مدیر کل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین افتتاحیه استانی پایگاه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: 105 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در فارس، در طرح سنجش سلامت شرکت خواهند کرد.

۱۰۰ پایگاه کار سنجش سلامت نوآموزان را به عهده دارد
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس خبرداد:

۱۰۰ پایگاه کار سنجش سلامت نوآموزان را به عهده دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس گفت: ۱۰۰ پایگاه سنجش شامل ۶۵ پایگاه ثابت و ۳۵ پایگاه سیار است که از ۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور سنجش سلامت نوآموزان ادامه دارد.

تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند
علی ممبینی در جلسه شورای اداری عنوان کرد:

تعامل و تفاهم با دستگاه‌های مختلف صورت گیرد/‌سازماندهی دقیق و منظم مدارس در اولویت باشد/دانش‌‌آموزان‌نخبه معرفی وحمایت شوند

جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با حضور کلیه همکاران اداری در سالن اجتماعات این اداره و با تلاوتی آیاتی از قرآن مجید آغاز گردید.

تاکید بر نقش‌ آفرینی فعال مدیریت شهری در توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

تاکید بر نقش‌ آفرینی فعال مدیریت شهری در توانمندسازی و حمایت از افراد دارای معلولیت

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه باید قوانین موجود در خصوص کودکان و دانش‌آموزان استثنایی در مصوبات پارلمان‌های شهری درباره مناسب‌سازی معابر دیده شود،گفت: ۲۰ درصد از دانش‌آموزان استثنایی به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب و مشکلات حمل و نقل جذب مدارس نمی‌شود.

افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی شیراز
با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در شیراز انجام شد:

افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی شیراز

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاح آموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی در شیراز گفت: خیرین مدرسه ساز در انتقال ارزش‌های ایثار نقش بسیاری مؤثری دارند.

حوزه آموزش و پرورش استثنایی نیاز به همکاری و فعالیت‌های چندوجهی دارد
معاون وزیر آموزش و پرورش در نشست با رییس و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شیراز خاطر نشان کرد:

حوزه آموزش و پرورش استثنایی نیاز به همکاری و فعالیت‌های چندوجهی دارد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش  و پرورش  استثنایی در نشست با رییس و اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شیراز با اشاره به فعالیت‌های چندوجهی در حوزه آموزش و پرورش استثنایی خاطر نشان کرد: در مقابل چندوجهی بودن این حوزه باید به دنبال فعالیت‌های بین رشته‌ای در گروه‌های تخصصی باشیم.

ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی
دکتر طریفی حسینی تاکید کرد؛

ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری در حوزه شناسایی و توان‌بخشی دانش‌آموزان استثنایی

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دیدار با رئیس دانشکده توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با ایجاد اکوسیستم دانش، فناوری و نوآوری با همکاری دانشگاه‌ها می توانیم در شناسایی و ارائه خدمات توان‌بخشی به دانش‌آموزان استثنایی فعالیت‌های موثری داشته باشیم.