• انتشار: 1400/03/26 - 13:30
  • تعداد بازدید: 1331
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح توانمندسازی معلمان و اجرای مداخله بهنگام

دومین جلسه نشست هم اندیشی آموزش و پرورش استثنایی و آموزش ابتدایی استان آذربایجان شرقی در خصوص اجرای طرح توانمندسازی معلمان و اجرایی نمودن طرح مداخله بهنگام دانش آموزان تلفیقی_ فراگیر ، دیر آموز و دارای مشکلات ویژه ی یادگیری با حضور معاون آموزش ابتدایی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و معاونین آموزش ابتدایی ادارات نواحی پنجگانه تبریز برگزار گردید.

4679.mp3 طرح توانمندسازی معلمان و اجرای مداخله بهنگام

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل  از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی، در این نشست کامیار قهرمانی فرد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  بر لزوم اجرایی نمودن این طرح جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش در مدارس و رعایت عدالت آموزشی برای دانش آموزان تلفیقی فراگیر تاکید کرد. در جهت پیشبرد این امر دایره المعارف ویژه معلمان ابتدایی از طرف اداره آموزش ابتدایی با هدف توانمند سازی معلمان برای سال تحصیلی جدید در حال تهیه می باشد.

در ادامه مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان شرقی آمادگی این اداره را جهت هرگونه همکاری با آموزش ابتدایی درجهت تامین نیروی متخصص برای برگزاری دوره ها و کارگاه های توانمندسازی معلمان و دوره های آموزش خانواده اعلام کرد.

در این جلسه معاونین آموزش ابتدایی نواحی پنجگانه تبریز با بیان چالش های موجود از جمله کمبود نیروی متخصص و اعتبار و ... پیشنهادات خود را بر لزوم اجرای مداخلات بهنگام در پیش از ورود دانش آموزان به آموزش رسمی و تخصیص ۴ ساعت اضافه تدریس برای همکاران بالای بیست سال شاغل در مراکز ارائه دادند.
همچنین مقرر گردید مدارس معین جهت پشتیبانی از مراکز مشکلات ویژه یادگیری و دانش آموزان نیازمند از طرف ادارات به اداره استثنایی معرفی گردند‌.
طبق توافق طرفین استمرار جلسات بمنظور بررسی امور محوله و نیل به نتایج مطلوب مورد تاکید قرار گرفت.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4679
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید