• انتشار: 1397/03/29 - 09:04
  • تعداد بازدید: 399
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح سنجش استان ايلام از دوم تيرماه در 16 پايگاه اجرا مي شود

رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان ايلام گفت: طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي از تيرماه در 17 پايگاه اين استان اجرا خواهد شد.

1021.mp3 طرح سنجش استان ايلام از دوم تيرماه در 16 پايگاه اجرا مي شود

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در جلسه ستاد برنامه سنجش استان ايلام رستم زاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان؛ سید محمد موسوی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام؛ دکترراضی ناصری فر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر دست اندرکاران حوزه سنجش استان ایلام حضور داشتند.


 دراین جلسه، در خصوص چگونگی اجرای بهتر طرح سنجش در سال جاری بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد طرح سنجش در استان از روز شنبه مورخه 2 تیرماه 1397 بطور همزمان و در16پایگاه اولیه ثابت و سیار و 1 پایگاه تخصصی برگزار شود.


موسوی، با بیان اینکه در این طرح نوآموزان بدو ورود به دبستان در زمینه بینایی، شنوایی، آمادگی جسمی_حرکتی و هوش مورد سنجش قرار می گیرند، گفت: در سال گذشته سنجش در دو مرحله پیش دبستانی و نوآموزان بدو ورود برگزار و در مجموع نزدیک به 11500 نفر مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته اند که از این تعداد،876 نفر برای ارزیابی تخصصی ارجاع داده شدند.


وي افزود: برای سنجش بدو ورود1397 (تابستان) برآورد می شود که  3200 نوآموز مورد ارزیابی قرار گیرند. لازم به ذکر است نتایج نهایی از طریق سامانه الکترونیکی سنجش به آدرس http://h1.iehs.ir/tashkhis/home، برای تمامی مدیران مدارس و مراکز پیش دبستانی  قابل رویت و دسترسی خواهد بود.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1021
کلمات کلیدی