• انتشار: 1397/03/28 - 15:07
  • تعداد بازدید: 455
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح سنجش استان خراسان شمالي از 2 تيرماه در 12 پايگاه آغاز مي شود

ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی سال تحصیلی 97-98 خراسان شمالي اعلام كرد كه اين طرح با 12 پايگاه از 2 تيرماه فعاليتش را آغاز خواهد كرد.

1018.mp3 طرح سنجش استان خراسان شمالي از 2 تيرماه در 12 پايگاه آغاز مي شود

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، اين جلسه 13 خرداد با حضور براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضای اجرایی برگزار شد.


براتعلی حاتمی ضمن تاکید بر اجرای صحیح برنامه سنجش گفت: این برنامه باید به عنوان یک کار ملی در جامعه مطرح و همه نتایج آن جهت استفاده در اختیار نهادهای دیگر قرار گیرد و به منظور اطلاع رسانی بهتر، افتتاحیه پایگاه های سنجش به صورت هماهنگ در سطح استان برگزار شود.


علی متقیان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نيز در خصوص برگزاری این ستاد گفت: ستاد هماهنگی برنامه سنجش با هدف برنامه ریزی و نظارت بر حسن اجرای سنجش، اطلاع رسانی زمان شروع به کار پایگاه ها ، تمهیدات و تسهیلات لازم در اجرای برنامه و ایجاد هماهنگی لازم با اعضای اجرایی ستاد تشکیل شده است.


وی در ادامه گزارشی از عملکرد سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال 96 و چگونگی اجرای برنامه و تعداد پایگاه های فعال در سال جدید و نیز دستورالعمل اجرایی برنامه سنجش سال 97 ارائه كرد.


متقيان افزود: امسال در سطح استان 11 پایگاه به صورت ثابت و 1 پایگاه به صورت سیار از دوم تیرماه سال جاری آماده اجرای این برنامه می باشند، ارزیابی دانش آموزان دیرآموز که در سنجش سال قبل تشخیص داده شدند نیز در شهریور ماه اجرا می شود، همچنین افراد متقاضی جهش تحصیلی نیز می توانند پس از صدور کارنامه و ارسال دستورالعمل آن توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی جهت نوبت گیری در سامانه سنجش اقدام نمایند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1018
کلمات کلیدی