• انتشار: 1397/04/20 - 15:41
  • تعداد بازدید: 440
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئيس اداره آموزش وپرورش استثنايي استان همدان اعلام كرد:

فعاليت 20 پايگاه سنجش استان همدان براي پايش 29 هزار نوآموز

فعاليت 20 پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال 97 استان همدان از چهارم تیرماه آغاز شده و پيش بيني مي شود حدود 29 هزار نوآموز در اين طرح مورد ارزيابي قرار گيرند.

1088.mp3 فعاليت 20 پايگاه سنجش استان همدان براي پايش 29 هزار نوآموز

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، پروين قربانيان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی  دبیر ستاد اجرایی طرح سنجش استان همدان اعلام کرد: ‌پایگاه های طرح سنجش سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سال 97 استان همدان از چهارم تیر ماه شروع به کار می نمایند.


قربانیان گفت: 20 پایگاه سنجش ثابت و سیار در استان وظیفه ارزیابی سلامت جسمانی وآمادگی تحصیلی قریب به 29 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان را عهده دار خواهند بود.


وی افزود: خانواده‌هایی که فرزندشان امسال به کلاس اول می‌رود، با مراجعه به دبستان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام نوآموز ودریافت کد رهگیری اقدام نموده و در موعد مقرر با در دست داشتن شناسنامه نوآموز و کارت واکسیناسیون به پایگاه های طرح سنجش مراجعه نمایند.


قربانیان در مورد هزینه ی سنجش گفت: از والدین مبلغ 250 هزار ریال از طریق کارت خوان در پایگاه های سنجش اخذ می گردد.


وی خاطر نشان کرد در پایگاه هایی که پزشک حضور دارد معاینات پزشکی در همان محل انجام می شود در غیر این صورت لازم است خانواده ها به مراکز بهداشتی- درمانی مراجعه نمایند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1088
کلمات کلیدی