• انتشار: 1398/12/24 - 08:15
  • تعداد بازدید: 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کردستان

محفل آسمانی فرشتگان زمینی استان برگزار می شود

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش مجازی انس با قرآن برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبرداد.

2653.mp3 محفل آسمانی فرشتگان زمینی استان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با مفاهیم اخلاقی وتربیتی قرآن را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست وگفت: حدود 500 دانش آموز با نیاز ویژه در این محفل معنوی وبرنامه آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت خواهند کرد.


رنجبر گفت: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در 31 مدرسه مجازی برای دانش آموزان دختر وپسر با نیازهای ویژه دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و حرفه ای دوره دوم در حال برگزاری است.


وی خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش آموزان دراین محافل مجازی در نظر گرفته شده است.


رنجبر با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه های قرآن طراحی شده است، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش وپرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.


رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود، گفت: یکی از دستاوردهای محافل انس با قرآن کریم تعمیق معارف الهی و آشنایی دانش آموزان با مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن است.


رنجبر با بیان اینکه دانش آموزان با الگو قراردادن این کتاب آسمانی دربرنامه های زندگی خود در مسیر رشد وتعالی قرارمی گیرند، افزود: امید است با برگزاری این گونه برنامه ها در مدارس بتوانیم به اهداف قرآنی دست یابیم.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2653
کلمات کلیدی