• انتشار: 1397/03/07 - 11:55
  • تعداد بازدید: 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مديركل آذربايجان شرقي از نمایشگاه توانمندیهای دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی بازديد كرد

نمایشگاه فعالیتهای دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی استان آذربايجان شرقي با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان،معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و شورای شهر در مدرسه علامه طباطبایی یک ناحیه 3 تبریز برگزار شد.

991.mp3 مديركل آذربايجان شرقي از نمایشگاه توانمندیهای دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی بازديد كرد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در اين بازديد جعفر پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي گفت: آموزش و پرورش استان علی رغم تمام محدودیت های مالی، آموزش و پرورش استثنایی را در تمامی زمینه ها در اولویت قرار داده است.


وي افزود: معلمی هنر است و هنر معلمی در قامت معلمان مدارس استثنایی ترسیم می شود. صبر و حوصله، هماهنگی،یکدلی، گشاده رویی و گشاده دلی باید از خصوصیات مدیران و معلمین مدارس استثنایی باشد که در استان ما به وفور یافت می شود.


مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه ی پایدار هر جامعه نیازمند توانمند سازی زنان آن جامعه می باشد، گفت: دانایی و آگاهی کلید توسعه است.


وي افزود: ارتقای وضعیت بهداشتی، آسیب شناسی،آموزش حقوق و تکالیف دانش آموزان وافزایش پوشش تحصیلی دختران از جمله طرحهایی است که با هدف توانمندسازی وارتقای آگاهی زنان و دختران در سالهای اخیر انجام شده است.


خوشبخت خاطرنشان کرد: دراین راستا توجه به عزت نفس و اعتماد به نفس دختران و درک آنان باعث رشد و پیشرفت شان درزمینه های آموزشی و هنری و زندگیشان خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 991
کلمات کلیدی