• انتشار: 1396/11/11 - 14:03
  • تعداد بازدید: 531
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
یک روز شاد با فرشته های زمینی

مراسم ازدواج زوج مريواني در مدرسه استثنایی باغچه بان استان كردستان

زوج مریوانی دراقدامی جالب ،مراسم ازدواج خود را در مدرسه استثنایی باغچه بان به همراه دانش آموزان با نیاز ویژه برگزار کردند.

738.mp3 مراسم ازدواج زوج مريواني در مدرسه استثنایی باغچه بان استان كردستان


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، اين زوج مریوانی با هدف شادکردن دانش آموزان مدرسه استثنایی باغچه بان دراقدامی جالب جشن شروع زندگی خود را در جمع دانش آموزان با نیاز ویژه این شهرستان برگزار کردند.



این زوج  درتشریح هدف خود از این کارگفتند: شاد زیستن برای دانش آموزان با نیاز ویژه به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از آنان اهمیت دارد. اگرچه در تعامل با دانش آموزان با نیاز ویژه با محدویت هایی روبه رو مي شويم ولی ما می توانیم شرایطی را به وجود آوریم تا اجازه پرورش و رشد روح را به این گروه از دانش آموزان اعطا كنيم تا ایجاد نشاط نمایند.


 


آنها ادامه دادند: باشیوه هایی که برای فعال کردن مدرسه و کلاس ارائه می شود امید است که شوق و انگیزه ی بیشتری در دانش آموزان با نیاز ویژه بوجود آیدو نشاط بیشتری درآنان ایجاد شود. باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 738
کلمات کلیدی