• انتشار: 1397/02/17 - 14:52
  • تعداد بازدید: 454
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

مراسم بزرگداشت روز اتیسم در مدرسه اتیسم اراک برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی اتیسم مراسم بزرگداشتی در مدرسه اتیسم امام علی (ع) اراك با حضور ریيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی ، مدیر عامل انجمن غیر دولتی اتیسم استان ، اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه ، دانش آموزان و کارکنان مدرسه اتیسم اراک برگزار شد.

921.mp3 مراسم بزرگداشت روز اتیسم در مدرسه اتیسم اراک برگزار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی اتیسم مراسم بزرگداشتی در مدرسه اتیسم امام علی (ع) اراک با حضور ریيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی ، مدیر عامل انجمن غیر دولتی اتیسم استان ، اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدرسه ، دانش آموزان و کارکنان مدرسه اتیسم اراک برگزار شد.


محمود عسکری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با حضور در این مراسم گفت: چند سالی است دوم آوریل مصادف با 13 فروردین به عنوان روز جهانی اتیسم و آگاه سازی برای آن نامگذاری شده است. این روز در کشور ما به دلیل مصادف بودن با یک روز تعطیل به نام" روز طبیعت" تحت تاثیر این مناسبت چند هزارساله قرار می گیرد.


وی افزود : یکی از وظایف همه ما آگاهی بخشی به عموم جامعه در زمینه اتیسم ، علائم و راه های درمان آن می باشد.   


اجرای سرود توسط دانش آموزان اتیسم و ناشنوا در قالب یک گروه ، اجرای نمایش و موسیقی و برگزاری مسابقه از مهم ترین برنامه های این مراسم بود.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 921
کلمات کلیدی