• انتشار: 1399/12/25 - 13:51
  • تعداد بازدید: 1085
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم کلنگ زنی مجتمع خیر ساز آموزشی و توانبخشی اتیسم در رشت

مراسم کلنگ زنی و ساخت مجتمع آموزشی و توانبخشی اتیسم با همت خیر نیک اندیش خانم پاکباز نژاد برگزار شد.

4264.mp3 مراسم کلنگ زنی مجتمع خیر ساز آموزشی و توانبخشی اتیسم در رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از  روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان، در ابتدا مهندس پروژه توضیحاتی را در خصوص ساختمان مجتمع که قرار است در سه طبقه و 9کلاس به زیر بنای 756متر مربع برای خدمات توانبخشی و اتیسم ساخته شود ارائه نمودو فضا های آموزشی آن را به تفکیک شرح داد.

در ادامه بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ضمن تشکر و قدر دانی از خانم خاکباز نژاد خیر مطرح کشوری با اشاره به اینکه مدرسه سازی " معامله با خدا" و راهی برای سعادتمندی انسان های نیک اندیش است گفت: مدرسه سازی مسیر زندگی بسیاری از انسان ها را تغییر داده و تأمل در مبانی حاکم بر فضای مدرسه سازی نشان می دهد، هر که وارد این عرصه شود، از مواهب پر برکت معنوی بهره مند می شود و همین لذت، او را به تداوم تلاش در این عرصه وادار می کند. 

رقیه کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان  عنوان نمود: در استان گیلان حدودسه هزار دانش آموز با شرایط خاص تحصیل می کنند که متاسفانه مدارس ما با قدمت بالا  و امکانات محدود نمی تواند خدمات مناسبی به این قشر عزیز ارائه نماید. کار معلمان این مدارس مقدس و ارزشمند است و با فرهنگ سازی باید رویکرد را نسبت به مدارس استثنایی خصوصا طیف اتیسم تغییر دهیم.

وی افزود: امیدواریم حرکت خیرین در این عرصه مستمر باشد که جا دارد از خیر محترم خانم پاکباز نژاد قدردانی نمائیم.

شایان ذکر است در این آئین سید احمد قدسی معاون مشارکتهای مردمی نوسازی مدارس استان و علی حسین زاده معاونت پژوهش توسعه و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4264
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید