• انتشار: 1396/06/08 - 11:36
  • تعداد بازدید: 459
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش معاونت تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان :

مسابقات کارکنان

برگزاري نوزدهمين دوره مسابقات ورزشي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي کشور

422.mp3 مسابقات کارکنان


نوزدهمين دوره مسابقات ورزشي كاركنان آموزش و پرورش استثنايي(آقايان) از تاريخ 27 لغايت 31 مرداد امسال در شهر مشهدمقدس و به ميزباني اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوي برگزار گرديد.



دکتر محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان، ضمن اعلام خبر برگزاری مسابقات ورزشي كاركنان آقا در دو رشته واليبال و شطرنج با حضور بیش از 260 شركت كننده از 29 استان و يك كاروان ورزشي از سازمان آموزش و پرورش استثنايي، هدف اصلی اجرای این مسابقات را ایجاد انگیزه و روحیه شادابی و نشاط در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید عنوان نمودند. ایشان با اشاره به اقبال بسیار مناسب کارکنان به این برنامه، از حمایت های ریاست محترم سازمان در تقویت کمّی و کیفی این مسابقات تقدیر نمودند. رییس ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان و کشور را فضایی مناسب برای ایجاد و تقویت دوستی ها، آشنایی با فرهنگ های مختلف و از همه مهم تر بستری برای تبادل تجربیات موفق کاری بین همکاران دانسته و ابرار امیدواری نمودند در سال های آینده شاهد توسعه این مسابقات باشیم.



مسابقات در رشته شطرنج به صورت انفرادي و در 7 دور و در رشته واليبال به دليل آمار بالاي شركت كنندگان در دو دسته يك و دو برگزار شد كه در پايان نتايج زير به دست آمد:



نتايج مسابقات واليبال دسته يك:



 استان گلستان مقام اول



 استان فارس مقام دوم



شهر تهران مقام سوم.



نتايج مسابقات واليبال دسته دو:



استان سمنان مقام اول



 استان قزوين مقام دوم



 استان لرستان مقام سوم



نتايج مسابقات شطرنج:



نفر اول آقاي بهنام فتحعلي پور از استان خوزستان



نفر دوم آقاي آيت الله مهبودي از استان فارس



نفر سوم آقاي كمال اميري از چهار محال و بختياري



همچنين كاروان اعزامي استان البرز كاپ اخلاق اين دوره را كسب نمود.



شايان ذكر مي باشد مسابقات ورزشي كاركنان خانم آموزش و پرورش استثنايي نیز در سه رشته ورزشي واليبال، تنيس روي ميز و شطرنج از 4 لغايت 8 شهريور سال جاري به ميزباني خراسان رضوی برگزار خواهد شد.



 



 


  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 422
کلمات کلیدی