• انتشار: 1398/12/19 - 08:29
  • تعداد بازدید: 493
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کردستان

مسابقه آنلاین کتابخوانی با من بخوان برگزار می شود.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی با من بخوان برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبرداد.

2634.mp3 مسابقه آنلاین کتابخوانی با من بخوان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با تأکید بر ضرورت واهمیت گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه گفت: با هدف استمرار و تداوم آموزش مسابقه آنلاین کتابخوانی با من بخوان در 20 مدرسه و کانال مجازی ارتباطی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درطول هفته منابع طبیعی فعال شده است.


رنجبر گفت: کتاب های قصه های درخت دختر، راز درخت ها، موشک کاغذی، درخت سرافراز، درخت بخشنده، سرود دخترو درخت بزرگ از جمله عناوین معرفی شده به دانش آموزان جهت برگزاری مسابقات کتابخوانی از تاریخ 15 تا 22  اسفندماه جاری می باشد.


وی با بیان اینکه کتاب و کتاب‌خوانی و میزان گرایش به مطالعه یکی از شاخص‌های رشد و توسعه به شمار می‌رود، اظهارداشت: موضوع کتاب های انتخابی برای دانش آموزان باید ملموس ،عینی ، کاربردی وبه محیط زندگی آنان نزدیک باشد .


رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: این مسابقات با شرکت بیش از 300 دانش آموز با نیاز ویژه دختر وپسر دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول پیش حرفه ای و متوسطه دوره دوم حرفه ای به منظور گسترش عدالت آموزش از طریق آموزش های مجازی و ارتباط هر چه بیشتر مجازی با دانش آموزان برگزار می شود.


رنجبر گفت: در این راستا حضور دانش آموزان در کلاس های مجازی، توجه به آنها و کیفیت مطالب ارایه شده به دانش آموزان حایز اهمیت است که خوشبختانه در این زمینه معلمان فداکاردانش آموزان با نیازهای ویژه دست به کار شده اند تا از اتلاف وقت دانش آموزان جلوگیری وفرایند تعلیم وتربیت ادامه یابد.


وی در ادامه افزود: مسابقه کتاب خوانی به عنوان وسیله ای مؤثر برای ایجاد رغبت بیشتر و عادت دادن کودکان ونوجوانان به مطالعه می باشد و انتخاب کتابهای مفید و جذاب انگیزه دانش آموزان آموزان را برای شرکت در این مسابقه ها را بیشتر می کند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2634
کلمات کلیدی