• انتشار: 1397/04/20 - 15:52
  • تعداد بازدید: 447
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشکلات آموزش و پرورش استثنائی استان آذربايجان غربي با حضور نماينده مردم اروميه در مجلس بررسي شد

با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان اداره آموزش و پرورش استثنايي استان، مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استثنائی استان آذربایجان غربی بررسی شد.

1090.mp3 مشکلات آموزش و پرورش استثنائی استان آذربايجان غربي با حضور نماينده مردم اروميه در مجلس بررسي شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، نشست بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استثنائی استان آذربایجان غربی با حضور دکتر بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در محل اداره آموزش و پرورش استثنائی استان برگزار شد.


هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهارکرد: با تعامل صورت گرفته با وزیر آموزش و پرورش اقدامات لازم برای حل مشکلات آموزش و پرورش استثنایی در دستور کار قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه همواره پیگیر مشکلات دستگاههای اجرایی استان در وزارت خانه های مربوطه هستیم؛ افزود: زمینه استفاده از ظرفیت بنیاد برکت و علوی در حل معضل فضاهای آموزشی را فراهم خواهیم کرد.


«عیسی محمدی» رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان نیز اظهار کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش ، متولی آموزش 7 گروه در حوزه استثنایی است که شامل کودکان کم توان ذهنی، گروه جسمی- حرکتی، اوتیسم، دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری، آسیب دیده شنوایی، آسیب دیده بینایی و چند معلولیتی است.


وی ادامه داد: یکی از سیاست های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنائی، آموزش فراگیر است که هم اکنون به صورت آموزش تلفیقی در مدارس اجرا می شود.ایاب ذهاب دانش آموزان استثنایی از طریق شهرداریهای قابل حل است.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1090
کلمات کلیدی