• انتشار: 1401/01/16 - 11:44
  • تعداد بازدید: 1008
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آموزش حضوری مدارس شهرستانهای استان تهران بازدید کرد

در اولین روز آموزش حضوری سال 1401 معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران از مدارس شهرستانهای ملارد و شهریار بازدید کرد.

5857.mp3 معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی از آموزش حضوری مدارس شهرستانهای استان تهران بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره  آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های تهران، محمدحسن عظیم عراقی، معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به همراه عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان  از فرایند حضوری شدن مدارس شهدا 2 و امام علی (ع ) ملارد، زنده یاد تاجیک و نور 1 شهریار بازدید کرد.
 عظیم عراقی در حاشیه این بازدید با تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری گفت: از جمله آثار مهم آموزش حضوری بازگشت شور و نشاط و شعف به مدرسه و زندگی دانش آموزان با نیاز ویژه می باشد.
وی گفت: بر همین اساس، مدیران مدارس تدابیر و تمهیدات لازم را  برای حضور همه دانش آموزان در مدارس به کار گیرند تا در زمان باقی‌مانده از سال تحصیلی شرایط به‌گونه‌ای باشد که امکان بهره‌مندی همه دانش آموزان از آموزش‌های با کیفیت فراهم شود.

معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان استثنایی گفت: عمده مشکل مدارس بحث هزینه ایاب و ذهاب می باشد که به زودی با حمایت سازمان و کمک اولیا و مشارکت شهرداری مناطق این مشکل حل می شود.

عبدالرضا دژن در ادامه با اشاره به مضرات آموزش مجازی اظهار داشت: به سبب آموزش مجازی عارضه های مختلفی نظیر اضافه وزن و عارضه های چشمی سلامت جسمی دانش آموزان با نیاز ویژه را تحت الشعاع قرار داده و  افت تحصیلی را به دنبال داشته است.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، گفت: با حضور پویا و فعال دانش‌آموزان در مدرسه، بیشترین بهره را از تعلیم و تربیت خواهیم داشت.
در این بازدیدها، نشست هایی با معلمان مدارس و اولیای حاضر برگزار و به سوالات و مسائل مطرح شده پاسخ داده شد.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5857
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید