• انتشار: 1397/03/01 - 09:11
  • تعداد بازدید: 465
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معلمان برگزیده آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران تجليل شدند

معلمان برگزیده آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهر تهران در محل برج میلاد توسط مديركل تجليل شدند.

964.mp3 معلمان برگزیده آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران تجليل شدند

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، سی و چهارمین یادواره بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش شهر تهران در محل برج میلاد برگزارشد. این مراسم با حضور مقیمی استاندار تهران, ذوالقدر , اولادقبا , کواکبیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی, حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور, باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران, شهريور فرماندار شميرانات و جمعی از خانواده شهدا, ورزشکاران , روسای مناطق , مدیران و معلمان برگزیده شهر تهران برگزارشد در اين مراسم از معلمان برگزیده استاني و منطقه اي تقدير به عمل آمد.


در ابتدای این مراسم، عباسعلي باقري مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تبريك هفته گرامي داشت مقام معلم اظهارداشت: کشور به توسعه پایدار دست نمی یابد به جز با تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند.


وي افزود: کشوری که به دنبال آبادانی و پیشرفت است باید انسجام‌ یافته و تربیت محور باشد، کشور برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند تربیت نیروی انسانی توانمند و ماهر است.


مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اينكه اگر کشور بخواهد آباد شود با تربیت انسان های توانمند مقدور است، مهمترین جایگاه و با ارزش‌ترین محل برای تربیت را خانواده ها و بعد مدرسه دانست و گفت: تربیت داخل مدرسه اتفاق می افتد.


وي با اشاره به اینکه در خیلی موارد آگاهی داریم ولی تربیت کافی صورت نپذیرفته است گفت: مقدمه تربیت آگاهی است ولی تمام آن نیست . تربیت فقط با زیستن و زندگی کردن صورت می گیرد .


باقری بیان کرد: اگر جامعه ای به این بلوغ نرسد که نسل آینده ساز خود را به دست افراد توانمند بسپرد, به توسعه نخواهد رسید. آبادانی کشور تنها راهش آبادانی مدرسه است .


وی همکاران فرهنگی را به مصداق طلا دانست و افزود: طلا طلاست, هر جا که باشد اگر حتی در موزه هم باشد, چیزی از آن کم نمی شود, معلمان عزیز نیز همین گونه ارزشمند هستند .

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 964
کلمات کلیدی