• انتشار: 1399/02/23 - 10:57
  • تعداد بازدید: 718
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان شرقی

معلم نمونه کشوری

مدیر آموزشگاه استثنایی نیکان منطقه مهربان بعنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد.

2837.mp3 معلم نمونه کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان شرقی، مریم خوشبخت رئیس اداره استثنایی از انتخاب سیمین یحیوی آذر مدیر آموزشگاه نیکان مهربان بعنوان معلم نمونه کشوری خبر داد.


خوشبخت ضمن تقدیر از تمامی معلمین و دست اندرکاران تعلیم و تربیت استثنایی، این مدیر زحمت کش منطقه مهربان استان را جزو مدیران دلسوز استان خواند و کسب مقام معلم نمونه کشوری را به وی و جامعه فرهیختگان تبریک گفت و اذعان کرد : تمامی معلمان و همکاران حوزه آموزش و پرورش استثنایی نمونه ایثار و فداکاری هستند.


وی به سانحه دلخراش تصادف رانندگی در محور دوزدوزان در سال گذشته اشاره کرد و گفت : دعای خیر فرزندان معصوم استثنایی همواره پشت و پناه همکاران و زحمت کشان این حوزه می باشد و پروردگار عالم این مدیر توانمند و دلسوز را در آن حادثه فجیع ، به حوزه آموزش و پرورش استثنایی بویژه بهشتیان روی زمین احسان نمود و این معجزه عشق است.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تصریح کرد : خانم یحیوی آذر با وجود چندین عمل جراحی سخت و وضعیت جسمانی بسیار طاقت فرسا ، همچنان با عشق و ایثار در این شرایط بیماری کرونا، به بهترین نحو به امر مدیریت مدرسه پرداخته است.


مریم خوشبخت از زحمات چندین ساله مدیر آموزشگاه نیکان مهربان قدردانی ویژه نمود و برای ایشان بهمراه سایر زحمت کشان این عرصه پهناور طول عمری با عزت و سرشار از سلامتی و آرامش از درگاه باریتعالی خواست.


گفتنی است سیمین یحیوی آذر دارای ۲8 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش ، در سال گذشته نیز بعنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده بود.






  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2837
کلمات کلیدی