• انتشار: 1399/04/09 - 11:14
  • تعداد بازدید: 866
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

ندای همدلی در استودیو اشاره کلید خورد

ندای همدلی در استودیو اشاره کلید خورد

3153.mp3 ندای همدلی در استودیو اشاره کلید خورد
اولین قسمت از مجموعه ''ندای همدلی'' با محوریت موضوعی ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی به والدین دارای فرزند با نیاز ویژه با عنوان '' در مواجهه با معلولیت فرزند خود چگونه با پذیرش توانمندی ها و محدودیت هایش از او حمایت کنم ؟ '' در استودیواشاره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به نقل از معاونت آموزشی و پژوهشی، در ادامه فعالیت استودیو اشاره در راستای تولید محتواهای آموزشی، با توجه به نقش موثر خانواده در امر تربیت فرزند و شـکل گیـري هویـت فرزنـدان و توانمند ساختن آنان جهت کسب شایستگی های لازم در مسیر دستیابی به حیات طیبه اداره آموزش و پرورش استثنایی با طرح ریزی سناریو تولید فیلم های با محوریت موضوعی مشاوره به والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه اقدام به ساخت مجموعه ندای همدلی کرد. با توجه به نارسایی های جسمی، ذهنی و رفتاری کودکان ودانش آموزان با نیازهای ویژه ، تولد هر یک از این کودکان علاوه بر تحمیل بار هزینه های مادی و معنوی به جامعه، نیازمند سخت کوشی های چند جانبه خانواده جهت پاسخگویی به نیازها می باشد .

بی شک تربیت این گروه از افراد در سنین مختلف رشدي از پیچیـدگیهـای خاصـی برخـوردار اسـت و تحقـق مطلوب امر تربیت در راستای توانمند سازی این گروه از افراد، نیازمند دارا بودن بینش و معرفـت لازم از سـوي اولیـاء و تعامـل تنگاتنـگ آنـان بـا سـایر متولیان امر تعلیم و تربیت در سطح جامعه می باشد.

بدین منظور در مجموعه ''ندای همدلی '' تلاش در ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی به والدین دارای فرزند با نیاز ویژه با بهره گیري از آموزه هاي دینی اسلام و سند تحول بنیادین در راستای تربیت افراد تمام ساحتی و مبانی نظری و تئوری حوزه آموزش و پرورش افراد دارای نیازهای ویژه به تبیین جایگاه خـانواده قبـل از تولد جهت پیشگیري از تولد فرزند معلول و پس از تولد جهت چگونگی مواجهه مناسب در راستاي توانمندسـازي و بـه حـداقل رسـاندن آسـیب هـای جسمانی، اجتماعی و اخلاقی فرزند معلول در تعامل با نهادهاي مرتبط امر تعلیم و تربیت بپردازد.
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3153
کلمات کلیدی