• انتشار: 1399/04/09 - 13:01
  • تعداد بازدید: 882
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مازندران

نشست توجیهی چگونگی برگزاری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان

نشست توجیهی چگونگی برگزاری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان سال جاری با حضور کارشناسان آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان و مناطق استان مازندران در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

3174.mp3 نشست توجیهی چگونگی برگزاری طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بدو ورود به دبستان

جلسه توجیهی کارشناسان آموزش ابتدایی  شهرستان و مناطق (محور یک ) جهت برگزاری دقیق تر اجرای طرح سنجش سلامت دانش آموزان بدو ورود به دبستان  در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید و کارشناسان حاضر برای اجرای دقیق طرح سنجش سال جاری  توجیه شدند .


در ابتدای جلسه جعفری،  معاون آموزش و پرورش استثنایی استان   ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی طی سخنانی عنوان داشت :  اجرای طرح سنجش امسال بدلیل بیماری شایع کرونا از حساسیت بالایی برخوردار است  وی  یادآور شد : برنامه سنجش دروازه ورود نوآموزان به مدرسه می باشد و بخاطر اهمیت و حساسیت موضوع سنجش  شهرستان ها بهترین مدارس را از نظر موقعیت مکانی و فضای فیزیکی را در اختیار این حوزه قرار دهند .


در ادامه این نشست  سلمان زاده کارشناس مسئول سنجش آموزش پرورش استثنایی استان  خواستار بازدید های مداوم  کارشناسان آموزش ابتدایی شهرستان ها از پایگاه های سنجش  شد وی تاکید کرد :  رعایت های پروتکل بهداشتی  با ید با نظارت جدی مورد توجه قرار گیرد .


 در ادامه سنجابی  ، کارشناس مسئول آموزش اداره  آموزش و پرورش استثنایی  چگونگی ورود به سامانه سنجش ، انجام فرایند  نوبت گیری در سایت سنجش برای نوآموزان بدو ورود وفرایند  جهش تحصیلی را به کارشناسان حاضر در جلسه یادآور شد  .


در پایان مهدوی رئیس  اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :  سنجش از مهمترین وظایف آموزش و پرورش می باشد و تغذیه اطلاعات صحیح آموزان توسط مدیران مدارس می تواند ما را در برنامه ریزی و انجام کارها و تصمیمات کلان یاری نمایند .


لازم به ذکر است جلسه توجیهی کارشناسان ابتدایی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برای اجرای سنجش در تابستان سال ۹۹ در سه منطقه استان در شهرهای ساری ، بابل و نوشهر در حال برگزاری است.





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3174
کلمات کلیدی