• انتشار: 1397/02/05 - 09:15
  • تعداد بازدید: 398
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست هماهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه خوزستان برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خوزستان با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش استثنايي استان و معلمان ورزش شهر اهواز برگزار شد.

886.mp3 نشست هماهنگی مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه خوزستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در این جلسه علی ممبینی ریيس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به برگزاری مداوم و سالانه مسابقات ورزشی دانش آموزی با نیازهای ویژه در استان اظهار داشت: برگزاری اینگونه مسابقات فرصت مناسبی  برای این دانش آموزان و معلمان ورزش انها است، که بتوانند تواناییهای خود را نشان دهند و به تجربیات خود بیفزایند .


 وی همچنین عملکرد استان در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد این مسابقات نیز با اهتمام کلیه دست اندرکاران به نحوه شایسته  در استان برگزار شود


 در ادامه جلسه مسعود حسین زاده کارشناس تربیت بدنی این اداره گفت: بسترهای لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است  واین مسابقات از تاریخ29 فروردین تا 3 اردیبهشت ماه با حضور 370دانش آموزمنتخب از مدارس سراسر استان در رشته های فوتسال ،تنیس روی میز ،آمادگی جسمانی، شطرنج، دو میدانی ، گوی رانی و بوچیا در دو گروه دختران و پسران برگزار خواهد شد.


کارشناس تربیت بدنی استان از پیش بینی مقدمات واقدامات لازم ، تعیین عوامل اجرایی و برنامه ریزی های لازم در این خصوص خبر داد و با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی کلیه دست اندرکاران در اجرای این برنامه  ، برگزاری این مسابقات را کارگاه عملی برای کسب تجارب بیشتر وفرصتی مناسب برای شناخت استعدادها و ظرفیت های استان جهت اعزام به مسابقات کشوری عنوان کرد .


در ادامه مسئولین اجرایی مسابقات و مربیان دانش آموزان نیزچالش ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و پیرامون برگزاری مسابقات به  بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 886
کلمات کلیدی