• انتشار: 1402/06/25 - 02:44
  • تعداد بازدید: 552
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز

7917.mp3 نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع با رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز

نخستین جلسه استانی مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع در روز ۴شنبه ۲۲ شهریورماه با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ومسئولین وکارشناسان اداره در کانون فرهنگی تربیتی شهید فهمیده برگزار گردید.

سلیمانی، رئیس اداره اموزش پرورش استثنایی استان البرز در جلسه هم افزایی با مدیران مدارس استثنایی گفت: سنجش دانش آموزان با هم فکری و هم یاری مدیران مدارس به شاخص مطلوب رسیده و این امر با موفقیت به انجام رسید.

سلیمانی در خصوص سرویس ایاب و ذهاب مدارس گفت که در این امر پیگیری های لازم صورت گرفته و ظرفیت های قانونی ایجاد شده است که منجر به نتایج مطلوب در این حوزه می گردد.

وی افزود: برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات و اردوی کشوری صورت پذیرفته و در این زمینه به نتایج مناسبی رسیده ایم.

 سلیمانی با تاکید بر اینکه استان البرز دارای ظرفیت عالی در زمینه های مختلف آموزشی می باشد افزود: باید از فرصت ها استفاده نموده و ضمن احصاء نقاط قوت، رویکرد و استراتژی های نوین  اتخاذ نموده و تحول ایجاد نماییم.

وی اظهار کرد: اداره اموزش و پرورش استثنائی استان  درصدد فعالیت های سازنده در جهت تحول در سطح استان است که این مهم با همکاری و هم افزایی کلیه مدیران مدارس استثنائی امکان پذیر می باشد.

رئیس اداره اموزش پرورش استثنایی بیان کرد: ساماندهی مدارس بر اساس تفاهم نامه سازمان آموزش و پرورش استثنائی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه جلساتی با دانشگاه علمی کاربردی برگزار گردیده  خاطر نشان کرد: مصوب شد که از ترم بهمن ماه سال جاری دانش آموزان استثنائی وارد دانشگاه علمی کاربردی گردند.

 سلیمانی از مدیران خواست با استفاده از ظزفیت قانونی ایین نامه اجرایی مدارس با شناخت حدود اختیارات خود در صدد جریان سازی و مطالبه گری و احقاق حقوق دانش اموزان معلول باشند و همپای اداره، استثنایی را به الویت  اول و دغدغه مسئولین مناطق و شهرستانهای خود تبدیل کنند

ایشان در پایان ، بر لزوم رعایت حجاب و عفاف در مدارس توسط دانش آموزان و والدین تاکید نمودند و بر ارزشهای اخلاقی و ایجاد فضای معنوی در مدارس در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده و بازگشایی مدارس را با حضور خیرین و مسئولین شهری و استانی و با شکوه و درخور دانش آموزان با نیازهای ویژه به عنوان مطالبه مدیر کل آموزش و پرورش استان خواستار شدند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,البرز
  • کد خبر : 7917
کلمات کلیدی
روابط عمومی  البرز

روابط عمومی البرز

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید