• انتشار: 1396/11/23 - 08:37
  • تعداد بازدید: 423
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مديركل زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش:

نقش آفريني بيشتر در جامعه به رشد مهارتهاي دانش آموزان كمك مي كند

مديركل زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش در كارگاه آموزشي در خراسان رضوي گفت: نقش آفريني بيشتر در جامعه به رشد مهارتهاي دانش آموزان كمك مي كند.

763.mp3 نقش آفريني بيشتر در جامعه به رشد مهارتهاي دانش آموزان كمك مي كند


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در طرح آموزشي مهارتهاي زندگي به مادران داراي فرزند آسيب ديده شنوايي در خراسان رضوي فرحناز مينايي پور مديركل زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور ارتباط نسل های قبل و بعد از انقلاب و رشد مهارت های دانش آموزان  باید این عزیزان را  جهت عضویت در انجمن ها و حضور بیشتر در جامعه تشویق و ترغیب كرد.



در ادامه مهين توكلي ، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی یکی از 4 استان مجری طرح سیتا با هدف آموزش مهارت های زندگی به مادران و دختران آسیب دیده شنوایی در قالب سه مهارت ارتباط موثر، مهارت های قبل از ازدواج و مهارت مقابله با استرس است.



وی افزود: این طرح با هدف آموزش چگونه زیستن، خوب زیستن و باهم زیستن در دوازده دوره آموزشی اجرا می شود که 6 دوره آموزشی آن جهت مادران و 6 دوره مخصوص دختران آسیب دیده شنوایی مقطع متوسطه  است.


 


توکلی با اشاره به اینکه بالغ بر 16000 دانش آموز بانیازهای ویژه در گروه های مختلف استثنایی تحت پوشش خدمات آموزشی، توانبخشی، درمانی، فرهنگی و حمایتی این اداره می باشند افزود با حمایت خیرین محترم اولین مجتمع کارگاهی، تولیدی و حمایتی جهت اشتغال به کار این دانش آموزان  احداث خواهد شد.


 


پورجاهد معاون تربیت بدنی، سلامت و  تندرستی اداره کل آموزش و پرورش به دو اصل مهم استعدادیابی و خودباوری تاکید كرد.


 


در پایان از خانواده دانش آموز سجاد سراجان که با گذشت و ایثار اقدام به اهداء اعضاء بدن فرزندشان کرده بودند  تجلیل و قدردانی شد و جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره دانش آموز سجاد سراحان  کارگاهی در هنرستان توانخواهان شهید کاوه به نام این دانش آموز نامگذاری شد.


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 763
کلمات کلیدی