• انتشار: 1397/11/29 - 08:48
  • تعداد بازدید: 507
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی كشور نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد‌.

1556.mp3 نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور،  با حضور مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و عباس ضیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان و مدیران آموزش و پرورش استان نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان ابتدایی در دبستان دخترانه شهید سید حسین حسینی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد.


گفتنی است این نمایشگاه در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بهبود کیفیت مدیریت مدارس بر مبنای اجرای برنامه تدبیر توسط ۱۹۹ مدرسه ابتدایی دولتی و غیردولتی و تمامی مراکز پیش دبستانی ناحیه دو کرمان دایر شده است.


در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های انسداد مبادی بی سوادی، برنامه تدبیر، توانمندی دانش آموزان با نیازهای ویژه مدارس استثنایی، دستاوردهای دانش نوآموزان پیش دبستانی، تحقق اتاق بازی در مدارس، آداب و مهارت های زندگی اسلامی، آشنایی با مشاهیر آموزش و پرورش استان، کرمان شناسی، عفاف و حجاب، آموزش هویت ایرانی، اسلامی، مشاغل شناسی برای تمامی مدیران مدارس ابتدایی و دانش آموزان دوره دوم ابتدایی ناحیه دو کرمان برپا شده است.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1556
کلمات کلیدی