• انتشار: 1399/04/18 - 11:04
  • تعداد بازدید: 1153
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اردبیل

نمایندگان استان اردبیل در مجلس دانش آموزی با نیاز های ویژه مراسم سوگند را بجای آوردند

مراسم سوگند دانش آموزان منتخب و راه یافته به مجلس مشورتی دانش آموزان با نیاز های ویژه کشور از طریق ارتباط ویدئویی، با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار گردید.

3275.mp3 نمایندگان استان اردبیل در مجلس دانش آموزی با نیاز های ویژه مراسم سوگند را بجای آوردند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل، علیرضا نصرتی و حنانه اروج زاده دو دانش آموز راه یافته استان به مجلس مشورتی دانش آموزان با نیاز های ویژه کشور طی جلسه مجازی (ارتباط ویدئو کنفرانسی )مراسم تحلیف را به جا آوردند.


در مراسم افتتاحیه این جلسه دکتر سید جواد حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور طی سخنانی مجلس دانش آموزی را دارای اهمیت بسیار دانست و آن را فرصتی برای تمرین مشارکت و حس مسئولیت پذیری در آینده عنوان کرد.


معاون آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل نیز در این جلسه تقویت روحیه کار دسته جمعی و گروهی ،افزایش حس همگرایی، ایجاد روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در سنین نوجوانی و جوانی را از دستاورد های فعالیت مجالس دانش آموزی برشمرد.


کاظم علیزاده اهمیت مقوله مشورت را با توجه به تاکید کتاب آسمانی و احادیث و روایات بر آن یادآورگردید و گفت: نهادینه سازی امر مشورت و نقد و انتقاد سازنده و نیز استفاده از خرد جمعی در حل مسائل و مشکلات اجتماعی را نیاز امروز جامعه ذکر نمود و مجلس دانش آموزی را مکانی برای تمرین مسئولیت پذیری و کسب تجربه برای ایفای نقش های مختلف توسط دانش آموزان امروز و شهروندان کنشگر آینده بیان کرد.


در این جلسه مجازی تعدادی از دانش آموزان پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند.


گفتنی است مجلس دانش آموزان با نیاز های ویژه کشور دارای 62 عضو می باشد که از طریق برگزاری انتخابات از سراسر کشور به آن راه یافته اند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3275
کلمات کلیدی