• انتشار: 1400/05/16 - 12:20
  • تعداد بازدید: 1176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد:

نوبت گیری 68 هزار و 812 نوآموز بدو ورود به دبستان جهت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان خوزستان

علی ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از نوبت گیری 68 هزار و 812 نوآموز بدو ورود به دبستان در ۶۱ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در خوزستان خبر داد.

4917.mp3 نوبت گیری 68 هزار و 812 نوآموز بدو ورود به دبستان جهت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، ممبینی ضمن بیان این خبر افزود: از اول شروع طرح تا 14مرداد ماه تعداد ۴۸۴۲۴ نوآموز با مراجعه به پایگاه های سنجش موردارزیابی قرار گرفتند که  نوآموزانی پس از ارزیابی در پایگاههای اولیه بدون مشکل تشخیص داده شوند،جهت ثبت نام به مدارس عادی معرفی میشوند.

تعداد 6621 نفر نیز جهت ارزیابی دقیق تر به پایگاههای تخصصی ارجاع شده اند که 540 نوآموز مشکوک به مشکل شنوایی، 2917 نوآموز مشکوک به مشکل بینایی و 68 نوآموز مشکوک به مشکل جسمی حرکتی و 3096 نفر نیز در آزمون آمادگی تحصیلی حدنصاب لازم راکسب نکرده و به مرحله تخصصی ارجاع شدند. پیش بینی می شود برای شروع سال تحصیلی جدید یکصدهزار نوآموز در 6۱ پایگاه شهری و ۳ پایگاه عشایری استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی ضمن تشریح روند اجرای طرح افزود: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت و ثبت نام اولیه، توسط مدرسه در سامانه سنجش نوبت گیری نموده و در زمان مقرر به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه می نمایند.

رئیس اداره استثنایی تصریح کرد: در کلیه پایگاه های سنجش، پروتکل های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شده و از کلیه اولیا گرامی که نوآموز بدو ورود به دبستان دارند تقاضا می شود جهت ثبت نام به موقع در مدارس و تسریع در روند برنامه ریزی آموزشی و پرورشی مدارس و جلوگیری از هر گونه مشکلات در اسرع وقت به مدارس مورد نظر خود برای ثبت نام نوآموز مراجعه و پس از اخذ نوبت  در زمان مقرر در پایگاه سنجش تعیین شده حضور یابند.

ممبینی درپایان اعلام نمود که ارزیابی نوآموزان پیش دبستانی نیز در استان آغاز خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4917
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید