• انتشار: 1399/04/03 - 08:27
  • تعداد بازدید: 888
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمان

نیمه دوم تیر 99، آغاز پذیرش اینترنتی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان کرمان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در اردوگاه آموزش و پرورش استثنایی در کوهپایه برگزار شد، از آغاز پذیرش اینترنتی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان ار نیمه دوم تیر 99 در سراسر استان کرمان خبر داد

3078.mp3 نیمه دوم تیر 99، آغاز پذیرش اینترنتی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در سراسر استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، عباس صفوی با بیان این که در چند سال گذشته آموزش و پرورش استثنایی استان در ردیف چند استان برتر در این حوزه بوده است، گفت: در سال گذشته 60 هزار نفر سنجش شده اند و امسال هم در مرحله اول 29500 نوآموز بدو ورود به دبستان و در مرحله دوم حدود 30000 نفر برای ورود به دوره پیش دبستانی در 30 پایگاه سراسر استان سنجش می شوند.
وی گفت: کار سنجش در 30 پایگاه سنجش استان با پذیرش روزانه 20 نفر در هر پایگاه انجام می شود. 


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان خاطر نشان کرد: اقلام بهداشتی پایگاه ها به منظور رعایت قراردادهای بهداشتی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا تامین شده است و همه فعالیت ها با رعایت فاصله اجتماعی انجام می شود.


صفوی با اشاره به این که سال گذشته 98 درصد داوطلبان سنجش شده اند و امسال پیش بینی شده این درصد به 99 برسد، گفت: از همه ابزارهای موجود باید برای تحقق پوشش 100 درصدی کمک گرفت.


وی گفت: شوراهای آموزش و پرورش و شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند نقش موثری در شناسایی موارد سنجش نشده داشته باشند و یاری گر مدیران مدارس در این خصوص باشند.


صفوی تصریح کرد: برای انتخاب پایگاه های سنجش، مواردی از جمله در دسترس بودن مکان آن برای اولیا و امکان رعایت و اجرای شیوه نامه های بهداشتی در آن ها در نظر گرفته شده است.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3078
کلمات کلیدی