• انتشار: 1397/11/29 - 08:42
  • تعداد بازدید: 484
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

هزينه سنوات ارفاقي معلمان كرماني پرداخت شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه شورای معاونان كه با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، گفت: معلمی در مدارس استثنایی بسیار سخت و طاقت فرسا و ایثارگرانه است که عبادتی ماندگار و خدمتی ارزشمند محسوب می شود.

1555.mp3 هزينه سنوات ارفاقي معلمان كرماني پرداخت شده است


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، احمد اسکندری نسب در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان كه با حضور مجید قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش استان کرمان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان استثنایی و عادی وجود ندارد.


وی از پرداخت هزینه سنوات ارفاقی معلمان مدارس استثنایی استان که در شرف بازنشستگی هستند خبر داد و افزود: تاکنون تمامی معلمانی که بازنشسته شده‌اند حقوق بازنشستگی آنها برقرار شده است.


اسکندری نسب با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز عملیات ساخت ۱۰ مدرسه استثنایی در یک سال اخیر در استان کرمان خبر داد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به پهناور بودن استان کرمان اشاره کرد و خواستار افزایش سرانه برنامه حمایتی ویژه دانش آموزان استثنایی استان با توجه به مسائل بضاعت مالی پایین خانواده‌ها و اولیای آنها شد.


احمد اسکندری نسب، اظهار داشت: معلمان مدارس استثنایی شریف‌ترین قشر فرهنگی هستند که اوج عشق و ایثارگری را در این مدارس به نمایش می گذارند.






  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1555
کلمات کلیدی