• انتشار: 1402/04/22 - 19:09
  • تعداد بازدید: 240
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته حجاب و عفاف صورت گرفت:

همایش بانوان کوثر، زیست عفیفانه و جهاد فرهنگی

7193.mp3 همایش بانوان کوثر، زیست عفیفانه و جهاد فرهنگی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام، همایش بانوان کوثر، زیست عفیفانه و جهاد فرهنگی به مناسبت هفته حجاب و عفاف با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از بانوان فرهنگی و مهمانان مدعو برگزار شد. این گردهمایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، بسیج فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش استثنایی با محوریت قرارگاه جهادی کوثر برگزار شد.

دکتر علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان، در این نشست حجاب و عفاف را از مهمترین و حیاتی ترین موضوعاتی عنوان کرد که حساسیت دشمن و تمرکز آنان روی این مقوله را بر انگیخته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان، به پیشینه حفظ حجاب و عفاف در استان ایلام اشاره کرد و افزود: باید مخاطرات بی حجابی برای نسل امروز بازگو و ابعاد مختلف این هجمه فرهنگی برای آنان تشریح شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان اضافه کرد: باید برای نسل امروز با نگاه مهربانانه و با عطوفت، ضرورت عفت و پاکدامنی و همچنین رعایت پوشش برای دانش آموزان بیان شود و به آنان یادآوری گردد که آیا رها کردن حجاب و عفاف برای آنان در جامعه دستاوردی داشته است؟!

وی درپایان به استفاده از ظرفیت فضای مجازی و انتشار ویدیوهای آموزشی و فرهنگی برای ترغیب دانش آموزان به رعایت الزامات پوشش اشاره کرد و گفت: باید در این زمینه به سمت تولید محتوای مناسب و انگیزشی حرکت کنیم.

نسرین مهدی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی و دبیر قرارگاه جهادی کوثر نیز در این نشست با بیان اینکه کارگروه کوثر ذیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی قرار دارد، از همکاری همه دستگاه ها از جمله استانداری، ورزش و جوانان و... تقدیر کرد و گفت: احصاء مشکلات بانوان در سطح استان باید با همکاری همه مجموعه های دخیل در امور بانوان انجام گیرد.

وی همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات کارگروه کوثر اشاره کرد و افزود: برنامه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت جشن غدیر برگزار شده و در سایر مناسبت ها هم در سطح شهرستان های مختلف ادامه می یابد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها,ایلام
  • کد خبر : 7193
کلمات کلیدی
روابط عمومی  ایلام

روابط عمومی ایلام

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید