• انتشار: 1397/05/03 - 08:23
  • تعداد بازدید: 416
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان شمالی افتتاح شد

پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان شمالی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و رییس بهزیستی شهرستان بجنورد افتتاح شد.

1136.mp3 پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان شمالی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خراسان شمالی 20 تيرماه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و رییس بهزیستی شهرستان بجنورد افتتاح شد.


در این مراسم علی متقیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالي گفت : نقطه مشترک همه ی کودکان این است که در اوقات فراغت خلاقیت، رشد، بالندگی و اصلی ترین مهارت های زندگی شکل می گیرد.


وي افزود: 20 درصد از کودکان با نیازهای ویژه در 5 پایگاه پذیرفته شدند و اصلی ترین رویکرد ما آموزش مهارت های زندگی در پایگاه ها به صورت خانواده محور است.


رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي خراسان شمالي گفت: در این پایگاه ها کلاس های ورزشی، آموزشی، مهارت آموزی، توانبخشی(کاردرمانی-گفتاردرمانی)، نقاشی و موسیقی درمانی در روزهای یکشنبه و سه شنبه ویژه دانش آموزان دختر و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ویژه دانش آموزان پسر دایر می باشد.


 





  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1136
کلمات کلیدی