• انتشار: 1399/04/15 - 08:06
  • تعداد بازدید: 1150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کردستان

پویش معنوی نور قرآن در فضای مجازی

رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان از برگزاری پویش معنوی نور قرآن در فضای مجازی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان خبر داد.

3239.mp3 پویش معنوی نور قرآن در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استثنایی کردستان، خلیل رنجبر رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان ترویج فرهنگ قرآنی وآشنایی دانش آموزان با نیازهای ویژه با آموزه های قرآنی را از اهداف برگزاری این برنامه معنوی دانست وگفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت توجه به سلامت دانش‌آموزان، کلاس‌های اوقات فراغت بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی شاد از 15 تیرماه برگزارخواهد شد.


رنجبر اشاعه فرهنگ قرآن در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را یکی از مهم ترین فرصت های تربیتی عنوان کردو گفت: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن، ایجاد روحیه قرآنی و آشنایی با شیوه تلاوت صحیح کتاب آسمانی در راستای رشد و تکامل دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان خاطر نشان کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن وسال دانش آموزان دراین محافل مجازی در نظر گرفته شده است.


رنجبر با بیان اینکه سند تحول بنیادین بر اساس آموزه های قرآن طراحی شده است، افزود: تزکیه بر تعلیم تقدم دارد ورویکرد آموزش وپرورش نیز همواره در این مسیر بوده است.


وی گفت: فضای مجازی می تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی واجتماعی باشدو در این برنامه سعی بر آن است تا از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان فعال در حوزه قرآن استفاده شود.


رنجبر همراهی و همکاری اولیای دانش آموزان با نیازهای ویژه در برنامه های تربیتی و قرآنی راضروری دانست و اظهار داشت :همراهی اولیای دانش آموزان با معلمان باعث می شود تا اثربخشی تعلیم و تربیت بیشتر وخاطره ای ماندگار در ذهن دانش آموزان ثبت شود.





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3239
کلمات کلیدی