• انتشار: 1399/03/03 - 23:17
  • تعداد بازدید: 1140
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شهرتهران

پیام تبریک رئیس اداره استثنایی شهر تهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک رئیس اداره استثنایی شهر تهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

2885.mp3 پیام تبریک رئیس اداره استثنایی شهر تهران به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
شهناز کریمی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در آستانه حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر در پیامی این عید بزرگ را به همه مسلمانان جهان ، جامعه فرهنگیان، بویژه همکاران شاغل در آموزش و پرورش استثنایی ، دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده های محترم ایشان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران متن این پیام به شرح ذیل است؛



بسم الله الرحمن الرحیم



اللّهمّ إنی أسْئلک خیر ما سئلک منْه عبادک الصّالحون واعوذ بک ممّا اسْتعاذ منْه عبادک الْمخْلصون

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر است.

عطر دل انگیز ایمان در دل ها به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان ها شکفته شده است ، هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویت شکوفه های دعا و استغفار در بهار قرآن ، روشنایی دیگری یافته است.

خوشا به حال مومنانی که درماه مبارک رمضان بر کامشان عسل مصفای برکات ذکر الهی چشانیده شده و عطر نزول ملائک تا همیشه سجاده هایشان را عطر آگین نموده است. امیدواریم خداوند منان به کرم بی‌منتهای خود ما را در زمره‌ی این بندگان خالص قرار دهد. بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه عزیز، اندیشه عبادت پروردگار منان دارند و فکر و ذکرشان خدمتگزاری و مهربانی به خلق است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، مسلمین جهان ، جامعه بزرگ آموزش و پرورش به ویژه همکاران بزرگوار و ارزشمند خود در آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ، دانش آموزان با نیازهای ویژه و خانواده محترم ایشان از صاحب ضیافت رمضان خاضعانه طلب می نمایم که در آن ماه بهترین سرنوشت را برای بندگان خالص خویش رقم زده باشد و امیدوارم چشمه سار رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و قامتمان به طلعت فاخر تقوا آراسته گردد .



شهناز کریمی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2885
کلمات کلیدی