• انتشار: 1402/02/12 - 07:37
  • تعداد بازدید: 597
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم

6791.mp3 پیام تبریک رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم

سم الله الرحمن الرحیم

روز معلم یادآور ایثار، مجاهدت و تلاش بزرگانی است که پویایی اندیشه‌شان به تأسی از اسوه اخلاق و مکارم ایران اسلامی، استاد شهید مرتضی مطهری در جای جای این سرزمین طنین‌انداز شده است و نقش والای معلمان در توسعه و تعالی کشور و تربیت دانش آموزان به‌عنوان میراث گرانبهای انبیا و اولیای الهی در همه ادوار شایسته تکریم و سپاس است.
در این برهه حساس برای رهایی از مشکلات باید با عزمی الهی و جهادگونه، ضمن امیدآفرینی در جامعه، به منظور تقویت روحیه خودباوری و به ثمر رساندن استعدادهای دانش آموزان این مرز و بوم، بیش از پیش نقش‌آفرینی کنیم و در ارتقاء کیفیت آموزشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه پویا اهتمام جدی ورزیم.
مفتخریم که خداوند متعال توفیق خدمت در مدارسی را به ما ارزانی داشته که افتخارات ارزشمند آن در سایه جهاد علمی معلمان فرزانه رقم خورده و با افتخار در سال مزین به شعار مهار تورم، رشد تولید این مسیر روشن را ادامه خواهیم داد.
اینجانب ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد علامه شهید مرتضی مطهری (ره)، هفته معلم را به همه معلمان فرهیخته آموزش و پرورش استثنایی استان تبریک عرض نموده و تلاش صادقانه تلاشگران این مجموعه وزین را ارج نهاده و توفیق همگان را از درگاه احدیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

طیبه محمدیرئیس اداره ی آموزش و پرورش استثنایی استان همدان

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6791
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید