• انتشار: 1399/04/14 - 14:38
  • تعداد بازدید: 1483
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور: بمناسبت درگذشت معلم دلسوز و فداکار شهر تهران "خانم سحر مجد"

3234.mp3 پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

پیام تسلیت معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوربمناسبت درگذشت معلم دلسوز و فداکار شهر تهران

بمناسبت درگذشت، سرکار خانم سحر مجد معلم دلسوز و پرتلاش عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران ، دکتر سید جواد حسینی ، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پیامی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران ایشان تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران ، متن پیام تسلیت دکتر سید جواد حسینی به شرح زیر است:

‪ بسم الله الرحمن الرحیم

"انالله و انا الیه راجعون"

مشیت الهی بر این تعلق گرفته تا بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست ...

خبر درگذشت تأسف‌بار و پرواز ملکوتی همکار ارجمند و فرهیخته آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران سرکار خانم سحر مجد همچون آتشی جان ها و دل ها را گداخت آنچنان که تسلیت در برابر آتش این غم قطره آبی کوچک است که یارای اطفاء آن را ندارد.

این غم ناگوار را به خانواده بزرگوار آن مرحومه و تمامی همکاران آموزش و پرورش استثنایی تعزیت و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده آن عزیز از دست رفته صبر و سلامتی و برای آن مرحومه علو درجات و غفران الهی را مسئلت دارم.

سید جواد حسینی

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3234
کلمات کلیدی